Kalas hos Johan

Milda makter så mycket mat!!!! Att beräkna hur mycket mat som går åt är inte familjen Danielssons starkaste sida..tihihi. Lojjans mamma är precis likadan.
Lojjan och mamma Lena

När alla hade ätit och tagit om en gång till...och en gång till, så fanns det mat kvar till ett helt kompani.
Matlåda till både Lojjan och Johan i 14 dagar. En supergod pastasallad bjöd de på och kaffe och tårta efteråt. Underhållningen var Färjestads 3.e match...som de givetvis vann.
Gästerna som var där var pappa Lennart,

.......syster Jenny, svåger Stefan, William, svägerska Heléne, Loke
 
svåger Adde, svärfar Ulrik.


Johan goan fick finfina presenter: Golfvagn, guldkedja, kläder.

Gullegrisen Eroz blev sliten och somnade under bordet.


Vad mer kan man önska få ut av sin födelsedag? Inget! Jag tror Johan var nöjd!

*****************************************************************'


Nu sitter jag här och bloggar. Klockan är mitt i natten. Jag kan inte sova. Jag sover ju som en gris när Ulf är här, i morse vaknade vi 10-någonnting, så det är ju inte konstigt att jag är klarvaken nu. Jag har ju sovit hela veckoransonen på en enda natt.
M-eli och Magnus ligger på balkongen. Jag bloggar. Inte så mycket annat man kan göra när man bor i lägenhet.
Vilken omställning!!!! I Stubberud kunde jag ju dra igång med vad som helst mitt i natten. Ingen stördes av det. Här går det ju inte, lägenheten är ganska lyhörd och man vill ju inte göra sig alltför opopulär så här i början.
Mitt hus är ett "äldreboende". Alla är över 70 år som bor här, utom i de små vindslägenheterna där det bor ungdomar. Skulle vara snyggt att dra igång slagborrmaskinen då...hm!

PD i morgon: 14 pensionärer dog av hjärtinfarkt och 4 ungdomar chockades svårt av ett öronbedövande oljud från nyinflyttade bloggerskan Yrvettes lägenhet.

Nä, bäst att ta det lite lugnt!

Jag spelar lite soft musik för dom istället. Natti natti alla mina bloggers och mina pensionärer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0