Lilla fröken nyfiken.....

Det är Anette det...hihi! Hon är så nyfiken på hur det ser ut i min lägenhet, men jag är ju inte färdig än på långa vägar!!! Men för att stilla det värsta så får hon, och ni andra, några detaljstudiebilder här.

En bild på min nya stereobänk. plåtskåp a´la omklädningsrum. Fräckt och funktionellt.



Och en liten bild på min Honey bunnie, sittande på sänggaveln...så söt såååå!


Ni ska få alla bilder ni vill sedan när jag är klar, men det dröjer nog lite. Den där drängen vill inte jobba! Han försöker hela tiden slingra sig undan och ska pyssla med annat! Men nääää........det går INTE det! Jag är tuff och hård.....mot karlarna...hehehehe! Det blir man efter två avklarade äktenskap!

Lite annat då:
Pratade med grannarna igår. Ett äldre mysigt par som satt på balkongen och drack kaffe och löste ett korsord tillsammans. Preciiiis det som jag vill göra. Bara slappa och ha mysigt tillsammans på äldre dar. Det är snart på äldre dar för mig nu. 2 år kvar till 50!!!!
Grannfarbrorn visade sig vara från Värmlandsnäs! Det är ju jag också, världen är så liten ibland. Han berättade att han känt min pappa väldigt väl.....Kul! Sen sa han också att det bor en tant lite längre bort i huset som också är från Näset, från Millesvik. Farbrorn var från Eskilsäter och jag är från Ölserud. Då finns det bara en socken kvar, Botilsäter, sen är hela Värmlandsnäs representerat. men det finns säkert någon därifrån också i detta märkliga hus.
 Kanske ett tecken på att jag kommit "hem".

Dagens aktiviteter: Gratta min lille son som fyller 26 år idag!!!

Grattis Johangoan!!!

(filmen som följer är inte riktigt up to date, men jag kan inte göra en ny nu, mamma två och låtsaspappan finns inte längre med i bilden.)

Kommentarer
Postat av: lillemor

är så snyggt. fan vad bra det blir!! ha en underbar dag!!

2009-04-05 @ 11:11:01
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: monica schyman

Instämmer med ovanstående. Ha dé önskar tjocka släkten..

2009-04-05 @ 11:27:07
Postat av: vivan

Välkommnar dig till nya lyan....det ser helläckert ut!

Vårkramar i massor till goa Maria!

2009-04-05 @ 11:40:14
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: anette

TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-05 @ 12:55:22
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana in vad vi har gjort i helgen och lämna gärna en kommentar :)

2009-04-05 @ 14:55:16
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0