Utan kommunikationsmedel försmäktar jag.....

Sugen på att köpa hus! Här finns drömbostället:

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/391580




Sugen på bäbis? Det är JAG!!!!! Tänk att det aldrig går över!

Elliot 3 dagar


Har ni sett något vackrare barn än detta!!!!!
Så fulländad! Så otroligt perfekt!!! Det sötaste ever!!!

.......men ändå så lik morfar.....hehehe!


******************************

Igår....
Jag fick ett litet psykbryt i morse. Jag insåg att jag inte skulle klara allt själv, inte hinna packa allt, inte hinna städa, inte hinna något alls! 
Jag skulle ju till banken och skriva alla papper, så jag tog med det som fick plats i bilen.  Katterna fick stanna hemma, jag var ju tvungen att åka tillbaka hit igen....suck!

Allt fixat i Åmål, fika hos Lillemor. Jag höll på att somna på kökssoffan hos henne. Jag var sååå trött!
På väg hem så nickade jag till flera gånger. Jag var tvungen att stanna och gå ur bilen flera gånger. Jag tog ett stop-over på IKEA också. Bilen blev knôkfull! Ändå fick jag inte tag på allt jag skulle ha. Men det fixar Ulf! Han shoppar med sig grejerna från IKEA Helsingborg. Han kommer nämligen upp på fredag och hjälper mig i flyttandet. Sötis!

Kjell såg nog hur slut och schleten jag var för han lovade ta semester idag och hjälpa mig med att köra de sista grejerna.
Ja, vad skulle man göra utan dessa karlar? De är ju till för att utnyttjas!
På tal om det, så gjorde jag en sak igår kväll....något jag egentligen borde skämmas för...hihi....men det gör jag inte!
Ena halvljuslampan var trasig så jag åkte in på macken för att köpa en ny.
Jag frågade killen om det var svårt att byta "en sån där". Jag spelade bimbo och totalt handlingsförlamad.
Killen svalde tiggeriet och erbjöd sig att hjälpa mig. Bara att tacka och ta emot. Jag hade ingen lust att lorta ner mig.
Men guuud vad jag ångrade det sen! Killen bar sig så dumt och "tôvvlit" åt så det kröp i mig!!! Fan, byta en glödlampa på en Volvo kan ju varenda människa!!! En plastkåpa att lossa, en bygel att öppna, dra ur lampan ur kontakten och sätt i en ny!
Hur svårt kan det va???? Suck...jag höll på att frysa ihjäl innan han var klar. Spela hjälplöst våp är nog inte min melodi!!

Väl hemma, klockan 21.30 så satte jag igång med att göra albumet klart inför husvisningen.....sen somnade jag i soffan!
Helt slut! Tom! Ingen energi alls!

Huuu...jag ser ju mer död än levande ut!

Letade igenom kartongerna och hittade telefonen, ringde Ulf och somnade om igen. Vaknade och hade SVÅR internetabstinens!!! I kartongerna igen och leta upp datorn.
Nu har jag sovit 2 timmar, men jag MÅSTE försöka sova lite till. Idag SKA jag flytta!!!! Efter att jag har städat och plockat i ordning här. Det blir hushållsnära tjänster hela dagen!!!



BTW.....gick ALLA på mitt aprilskämt?
Svenska dagbladet hade ingen artikel om någon ny bakteri som gör folk blinda! Det finns heller ingen bakterie som heter fossor falsidicus ( =idiotisk lögn, på latin)
Det hittade jag bara på...! .....hahahaha!


Nu går jag och lägger mig....igen! Hej då på ett tag!




Kommentarer
Postat av: lillemor

jahaja. abstinensen blev för stor hihi.. guud så söt elliot gulleunge!!!! hoppas du kan sova en liiite stund till .. ring är du e på G

2009-04-02 @ 07:00:31
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

åhhh vilken sötnos!!!

kanon att du får flytthjälp....det va inte en dag för tidigt!

kram

2009-04-02 @ 07:05:33
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: lillemor

huset e underbart på hemnet. e det sålt än???

2009-04-02 @ 07:32:33
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: fröken

Men guuud vilket gulligt hus!

2009-04-02 @ 08:28:21
URL: http://fikusfiket.blogg.se/
Postat av: maria

Hold your horses Lillemor....hahahaha. Det har varit ute på Hemnet en eftermiddag bara!

2009-04-02 @ 08:42:59
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: lillemor

ja?? räcker inte det med ett paradis???.. lovar du får bud i eftermiddag..hur går det?? jag har inget liv ju.. bara sitter här och väntar på mitt liv ska komma hahhaha

2009-04-02 @ 09:31:29
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

datorn e inkopplad i ÅMÅL!!!!!!!!!!

2009-04-03 @ 12:41:18
URL: http://yrvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0