En rekti fruntimmersda.

Syrran var här igår kväll.


Vi pratade i flera timmar, om lite av varje, bl.a om Kjells nygamla kärlek...! Ibland är hon klockren i sina kommentarer...hihihi! Hon tyckte rugget såg ut som en ur "kvinnofängelset" Antagligen p.g.a retrofrisyren....hehehehe. Kvinnofängelset är ju en tv-serie från 80-talet någon gång...hahahahaha!


Det är ju en jäkla skillnad mot hur jag ser ut!!!!!! Som klippt och skuren ur "sex in the city" Min sargade själ behövde verkligen höra detta skitprat! Tack syster yster!


Gårdagen i övrigt:
Först gjorde jag ingenting. Sen ingenting. Sen drog jag till Lillemor. Kaffe, skitprat, cig på altanen, i vårvärmen. Vi hade lite skönhetsvård...eh...eller man kan kalla det skönhetsmassaker! Vi drog av Nellie ett par kilo hår och hyvlade av Lillemors eländiga fötter, så att hon blev en decimeter kortare!
Jag hade köpt rävgift i Thailand, som löste upp fotförhårdnader som jag testade (hehe) på Lillemor. Och jäklar vad effektivt det var! Hennes fötter blev lena som ohyvlade brädor istället för de Grand Canyon-sprickor som hon hade tidigare!!! 
 


Hon blev lite kortare och tyckte fötterna kändes skönare. Hon hade i alla fall fått känsel i dom...hihihi! Men det var igår det! Idag vet jag inte om hon kan gå? Men troligtvis funkar det, för vi ska dra på IKEA-tour snart.
Efter det fortsätter jag till Kil. Jag ska röja och ta med en del saker från Stubberud, sen ska jag till min kära doktorska. Hon, jag, försäkringskassan och arbetsförmedlingen ska ha möte i eftermiddag.
S P Ä N N A N D E ..........hoppas det leder till NÅGONTING.....! En liten framtidsplanering skulle inte vara så tokigt! Jag har gått och väntat på detta i två år nu! Jag har tjatat om att få en utredning gjord! Men näää.....inte en enda grej har jag fått testa. Inte ens fått komma till Recure Rehab, för de tyckte jag var för sjuk!!!!!!
Håll tummarna för att jag får något litet vettigt ut ur detta möte!!!!

Kram på er så länge! Jag kommer med rapport senare.....

Kommentarer
Postat av: lillemor

hämnden e ljuv eller?? lägger du ut SNYGGVE bilder på mig för att hämnas alla mina bilder eller hahahahah see you soon

2009-04-07 @ 08:45:04
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Min gud så gött ni haft det!

vil oxå få fotvård!

Kommer som en blixt!

Kramen!

2009-04-07 @ 22:33:18
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: vivan

God morgon Maria!

Ha en bra dag vännen!

Kramen!

2009-04-08 @ 06:28:59
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: anette

Mina misstankar bekräftades av Lillemors blogg....va fan har dom hittat på??

kramar

2009-04-08 @ 06:41:56
URL: http://nettis69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0