Utmaning igen....

Denna tog jag från Jennys sida. Men gud i världen vilka svar hon hade på frågorna....Den ungen är "sjuk" på något sätt...hahahahaha!

Här kommer mina svar då.
Här är reglerna:
-Respond and rework. Answer the questions on your blog, replace one question you dislike with a question of your own invention; add a question of your own. 
-Tag eight other un-tagged people. 

Nuvarande besatthet? 
kexchoklad, cig, kaffe och vindruvor

Vad har du på dig nu?  
Fladdriga byxor i indisk bomull, jumper och stickad långväst.

Tar du tupplurar?
Japp, i väntrum, i tandläkarstolen, när jag kör bil och andra olämpliga ställen och tillfällen.

Vem kramade du sist?
Jenny

Vilka är de finaste orden du vet?
Jag älskar dig mamma!

Vad blir det till middag?
Pastasallad

Vad var det sista du köpte?
H4-lampor till bilen

Vad lyssnar du på just nu?
Air av Johan Sebastian Bach

Favoritväder?
Vårvärme och klar höstkyla.

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
Vad svårt...! ABSOLUT INTE Kevin och Cassandra i allafall....de namnen går fetbort!!!
Kanske Leo och Ella...?

Vilka är dina bästa redskap?
Pierres mobila bredband, min dator, Ulf slagborrmaskin,

Säg något till den person som taggade dig.
Det gjorde ingen...jag snodde utmaningen från Jenny. Men jag kan ju säga något till henne då:
Jenny du är min gosigaste, roligaste, snällaste dotter. Jag älskar dig!!!

Favoritresemål?
Ut med min framtida båt på Vänern för ett strandhugg på någon liten ö.

Nämn några saker du inte kan vara utan?
Mina barn, mina katter, Ulf, Lillemor........men de är ju förstås inte saker...hm.
Det får bli datorn då. OCH mina glasögon!!! 

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Ett par miljoner!

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Pihlman

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka? 
Helsingborg

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
Lillemor

Favoritlukt?
Smultron

Om du bara får ha på dig ett par skor i 3 månader, vilka skulle du välja då?
mina fula joggingskor med strasspännen på...de är råfula men sååå sköna.

Sedan ska man komma på en egen fråga

På vems skrivbord vill du lägga en riktig bajblaja?
Raggar-Evas....hehehehehe!

Nu utmanar jag 8 stycken: Lillemor, Anette, Lojjan, Alexandra, Vivan, Tesa, Emma och Cilla. 

Kommentarer
Postat av: lillemor

det är nog kanske bra(att du inte kan röja runt mitt i natten).. då kanske du hinner somna imellan projekten hihi.nej då.. fan vad trevligt att få se lite folk från kalaset så man ser hur dom ser ut hihi.. hoppas det går bra med magnus ??? kaffet e på ..du kommer när du tröttnar på pensisarna där borta.. här e det bara ungdomar.. eller? nej!! bara jag heter det kanske. och jag e nog ingen ungdom längre hihi. ha det bäst!

2009-04-06 @ 06:25:29
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Oj, tack...nu har du fixat litejobb till mig!!!

Det kommer att ta tid...men jag skall göra den!

Har ni lika fint väder hos er...här skiner solen och det är 11 plusgrader!



Bamsekram till goa Maria!

2009-04-06 @ 13:56:38
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: britten

Oj ! vad det händer saker hos dig....Nää du jag har inte sett till några mail...../ kramiz

2009-04-06 @ 23:12:44
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0