Vad var det för fel på ättestupan?

Det var ju ett mycket humanare sätt att ta död på folk än det sätt som nu används. Hopp och hej...leverpastej, så var det liksom avklarat sedan!!! Nu år 2009, då ska man först förnedras, plågas och sakta svälta ihjäl, innan man får dö.....! Det finns ett uttryck som jag ALDRIG trodde jag skulle använda mig av: Det var bättre förr!
Så fan heller att det var!!!! Detta var min tidigare ståndpunkt, men jag har tänkt om. VISSA saker var bättre förr, ättestupan är en av dem!!!!

Det finns ett riktigt bra berg, inte så långt härifrån, i Vargön. Man kanske skulle ta sig en titt på det någon dag? Just in case.......


Det verkar väl bra? Garanterat stendöd om man hoppar därifrån!

Men näää....så lätt blir man inte av med Yrvette! även om det inte verkar vara någon lysande framtid jag har framför mig, så är jag inte så ynkligt feg så jag själv fixar så att jag "stänger butiken"..."ramlar av pinnen"...."drar locket över mig"....DÖR! Kärt barn har många namn...hehehe!

Nädå....jag ska nog hitta på ett sätt att kunna leva ett tag till! Försäkringskassan, och min puckade doktor vet inte vem de pissade på igår!!!! Ha...det var faktiskt Yrvett, era kôrkhôvven!!!!

Allt vansinnigt och totalgalet som sades på mötet med dem igår, orkar jag inte skriva om här! Det är så jävla mycket dumt så ni skulle inte tro mig ändå!!! Waste of time bara!!!
Men när de frågade vad jag ska göra, så svarade jag bara: -Skit ner er! Det har ni inte med att göra. Jag tillhör inte erat upptagningsområde längre!
Men till ER kan jag berätta att NU JÄVLAR är det läge för Tingeling att öppna butik! Jag tänker INTE bli ett miffo som plockar hundskit på elljusspåret i Åmål eller stickar långkalsonger till Rumänska barnhem! GLÖM DET!!!!

Tja, vad har jag pysslat med i natt då? Inte sovit i alla fall! Jag har googlat på utförsäkrad från fk, välja husläkare, rehab-åtgärder, arbetslöshet (det var jätteupplyftande...år 2010 kommer över en halv miljon svenskar att vara arbetslösa), starta eget, bandidos, torpeder och lite annat smått och gott!

I övrigt: Magnus mår fint men den där M-eli har börjat löpa igen. Hon pissar på ALLT!!!! Lillemor ska fixa p-piller till henne idag. Jag hoppas att det hjälper annars ska hon nog få åka till Vargön på studiebesök!
Jävla Pesserôska!

Jjag måste avsluta min blogg med något positivt nu känner jag. Hmmm.....*tänk*.....öh....?....jo....hm...
Nä...det gick inte att komma på något. Jag får återkomma med det. Förlåt om jag dragit ner humöret på er....!
Men jag är så jävla pissed of och uppgiven så det går inte att låtsas vara glad längre!
FUCK allting....
tingeling tingeling,
jag betyder visst ingenting.
....och min doktor är ding!


doctor  - Cartoon image for proofing use only, unauthorised reproduction prohibited. 

Kommentarer
Postat av: lillemor

det behövs inte alls avslutas med positivt.. det är fel då tar du bort det du sa innan. och nu e det krig.. "stack å köpte korv" e ett annat bra uttryuck för just att "kila runt hörnet" hihi. jag väntar på att veterinären ska öppna..

vad ska du göra idag? ska du komma å hålla mig sällskap medans jag städar?

2009-04-08 @ 07:58:32
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Nää....och du ska inte städa!!! Du ska sy mina gardiner!Du är min personliga assistent och ska göra som JAG vill!

2009-04-08 @ 09:50:58
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: lillemor

jag håller på hihi glöm inte apoteket sen innan 18

2009-04-08 @ 10:57:10
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: monica schyman

Jag hade mina misstankar om att det skulle gå så här! FAN-kassan har ju politiska direktiv att minska antalet sjukskrivningar...Hoppas du hittar nya vägar till att fortsätta kämpa. Du är ju inte frisk bara för att dom inte vill hjälpa dej.

Kramar...

2009-04-08 @ 11:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0