Hos Lillemor

Kladdkakan var supergod! Tack Måns, du är en ängel!!!
Glöggpartyt glömde vi bort, vi hade så mycket att tjattra om så det blev liksom inte av.....
Pysslandet blev också lita annorlunda. Vi tillverkade egna Alla hjärtansdagkort...hehehe...de som fårkort av Lillemor och mig kommer inte att tro att vi älskar dom...hahaha! Dagisbarn gör finare kort än våra kladdiga, skrynkliga saker. Måns FÖRSÖKTE verkligen att visa hur vi skulle göra, men vi var nog inte så uppmärksamma....det blev inte riktigt som han hade gjort i alla fall.

Nåja....våra kära kommer i alla fall att FÅ kort, det ska de vara glada och tacksamma för.


Nu har Lillemor och Måns gått och lagt sig, så jag får väl också krypa i säng då.
Vi ses i morgon...kram alla!

Kommentarer
Postat av: anette

Hallå i stugan

hemma än ?

blev det nån väggmålning?

10 frågor hahaha

kram på dej

2009-02-10 @ 18:32:18
Postat av: britten

du den bilden var en av de finaste bilder jag sett på länge....den grep tag i mig...kram

2009-02-10 @ 18:40:26
Postat av: Daniel

Härligt!



Du bjuder väl på kladdkaka snart?

2009-02-10 @ 19:46:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0