Abba, Jenny och jag.

Vilken härlig tjejkväll vi har haft, min Nennis och jag. Vi kollade på en superbra MÅ-BRA-FILM.
En riktigt härlig glad-film!!! Det behövde vi minsann.
Vi kollade på Mamma Mia. Jenny har sett den på bio men för mig var det första gången jag såg den, men verkligen inte sista! Så skön film!!!! Och jag SATT/LÅG hela filmen!!!!!!!!!!!!!! Underbart!!!




Efter filmen blev vi så inspirerade till att sjunga ABBA-låtar så vi bytte om till abbakläder och sjöng och dansade som galningar...hahahaha! Det var såååå fint! Jenny är dyngförkyld och tät i näsan, hes och hostig så hon kunde knappt  sjunga. Jag lyckades med bedriften att skaffa mig ett ryggskott idag, så jag kunde inte dansa.... Det blev en jättefin show som vi spelade in på film!! Hahahaha....jag skulle lägga ut eländet på Youtube, men vad tusan....det går ju inte. Jag gillar ju  ABBA och vill inte svärta ner deras musik så illa.

Det både lät och såg för jävligt ut!!!! Men vi hade kul i alla fall...hihi. Jag älskar min lilla glad-unge!




Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

,men vilken bedrift ...hela filmen! grattis !!känns ju hel bra... sen kanske det inte lät så jävla toppen med ryggskott.och nej jenny såg inte så fräsch ut.- men sorry. så menade jaginte. hon såg förkyld ut liksom. stackarn. men hoppas ni kan rå om varandra och bara göra roliga saker nu ett par dagar.det tror jag ni behäver båda två.massa kramar till er allihop.ni e dunder!!!!

2009-01-16 @ 07:36:57
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: britten

jag har sett filmen 3 gånger på bio och har samma underbara känsla varje gång....det är en underbar film håller mä....kram

2009-01-16 @ 09:20:35
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ja visst är det en bra film!!! Såg den i höstas med Britt och blev helt såld, i julas fick jag den av Sara och jag kan se den hur många ggr som helst.

Visst är det skönt att ha en sådan dotter?! Jag vet, jag är ju också förärad med 2 sådana..jag ska ju alltid vara värst hihi

Hoppas hennes förkylning ger med sig, och du! Var rädd om ryggen nu, jag vet hur det känns



kram

2009-01-16 @ 09:21:49
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: Lillemor Lindqvist

kändes det inte knäppt när dom "brister ut i sång" hahaha jag har inte velat titta på den därför. men man kanske ska det??

hur går det med ryggen??

2009-01-16 @ 10:08:40
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Hur är det med ryggen?

Så fin hon ät dotra din!

Mamma mia sååå bra...den kan jag se hur många gånges

som helst!

Skall jobba i em..så jag har inte tid att lägga ut nu...den filmen jag gjort var till julen,(lite sent nu)så jag måste plocka fram lite nytt!

Men har varit inne och kollat....bra användarnamn och lösenord...kanon!

Kramilikram till er!



2009-01-16 @ 12:02:56
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0