Allt är åt helvete!

Inget bättre med mina ben. En läkartid den 9:e är vad jag fått som hjälp idag.
Det är väl bra antar jag.
Pratade med Lillemor i telefon i en evighet och sa just till henne att: -Nu har nog Kjell fattat hur illa det är på riktigt. 
Men åååå,  varför lär jag mig inte??!!!! Så fort jag säger något liknande så visar det sig vara precis tvärtom!!!!
Jag har sovit 1,5 timmar på 2 dygn så jag är lite trött. Jag pratar inte helt tydligt då tydligen.
Vi måste nog åka till Thailand igen...NOT!!!!

Jaha...vad har jag gjort idag då? En ny resumévideo för 2008 del 2.

Första låten som jag spelar på den är en gammal skitdålig låt som en kompis till mig sjunger. Stellan Olofsson från Säffle. Han hade ett dansband som hette Stellans, numera heter de Torgny Melins.
Jitterbugg heter den. På några ställen sjunger han jitterbugg 3 gånger.
Lyssna på andra sångarens görgoa uttal....hehehe!
Sen andra halvan av videon spelar jag en låt BARA för mig!!!!
SIMPLY THE BEST,  FUCK THE REST!!!!!



Kommentarer
Postat av: anette

du lär dig inte för att du slutar aldrig hoppas...

den 9/1....långt dit men det är vl bättre än i ingen tid alls förmodar jag....fanns det inte en enda akuttid....då funkar alla vårdcentraler lika då...för så r det här med, aldrig nån tid när man behöver

kram....kram....kram

2009-01-02 @ 18:53:47
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: vivan

Snälla, be om att få bli remiterad till neurologen!

De är bäst på dina problem! jag som lekman ,hör, läser, av dig hur du mår.

Restless leggs eller hur det stavas, måste tillhöra nerverna, och då är det neurologen rätt ställe1



Sälla du var tuff och begär att få komma till dem.



jag har ingen aning om hur jävligt du har det, men med min små jävla kliningar...har jag lite uns!



jag lider med dig om det känns bättre, vilket det naturligtvis inte gör...vad skall vi göra med dig????



Gör som vi säger bara...så kanske du får svar!



kramilikram!

2009-01-02 @ 22:45:58
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: vivan

Snälla, be om att få bli remiterad till neurologen!

De är bäst på dina problem! jag som lekman ,hör, läser, av dig hur du mår.

Restless leggs eller hur det stavas, måste tillhöra nerverna, och då är det neurologen rätt ställe1



Sälla du var tuff och begär att få komma till dem.



jag har ingen aning om hur jävligt du har det, men med min små jävla kliningar...har jag lite uns!



jag lider med dig om det känns bättre, vilket det naturligtvis inte gör...vad skall vi göra med dig????



Gör som vi säger bara...så kanske du får svar!



kramilikram!

2009-01-02 @ 22:46:11
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: maria

Tack Vivan!

Jag har varit inskriven hos neurologen i många år redan. Min läkare där säger att han aldrig sett någon som har så svåra problem som jag. Han ville inte ens ha mig med i forskningsprojektet som han håller i, eftersom det skulle vara värre än tortyr för mig. Han förstår mig.

Jag har varit hos neurologen alldeles nyligen. Då fick jag en ny medicin utskriven, men den får jag inte börja med förän jag varit inne på sömnutredningen....!

Men allt tar ju sån jävla tid!!!!

2009-01-03 @ 02:59:35
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: anette

hallå

har du fått sova nåt inatt?

eller är det lika jäkligt än?

hoppas på det första

kramar i massor

2009-01-03 @ 09:27:32
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: monica schyman

Tänker på dej

Kramar/Monica

2009-01-03 @ 09:30:59
Postat av: Faster

God fortsättning till dig o dina Bloggvänner!

2009-01-03 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0