Ännu en livshotande grej i mitt liv!!!!

Ja är det inte sjukdomar så är det något annat!!!! Nu lever jag farligt igen!!! När ska det ta slut på eländet?

Man blir ju livrädd när man läser att sådant här kan inträffa:

Joanne Cunnane, 77, var ogift och levde i avskildhet i sitt hus nära Stockport.

Hennes enda nöjen var att gå i kyrkan och shoppa.

Shoppa - mycket!

Det är inte att överdriva att kalla Joanne för en första klassens köpmissbrukare.

Hela hennes hus var nämligen fullproppat med saker; kläder, elektriska apparater, tusentals videoband och allehanda tingeltangel. 

Under den gångna julhelgen hittade polisen henne död under ett berg av - resväskor.

Polisen tror att väskorna rasat över 77-åringen, som flera dagar senare dog av uttorkning.

Väskorna stod förmodligen prydligt staplade, liksom allt annat i hennes hem stod uppställt längs väggarna. Enligt polisen fanns bara en cirka 60 centimeter bred gång som ledde genom huset.

Hennes närmaste vän Roy Moran, 77, säger till Daily Mail att Joanne handlat i 16 års tid.

- Jag tror att hon njöt av att köpa saker även om hon inte behövde dem. Hon köpte allt, säger han.

MEN DET GÖR JU JAG OCKSÅ!!!!!!! HJÄLP!!!!
Jag kan ju dö under alla mina ljusstakar, ljuslyktor och lampor!!!!!
Jag KAN bara inte låta bli att köpa en vacker ljuslykta om jag ser en!!!!

Men nu är det väl min smala lycka då att jag inte bara köper alla dessa ljusstakar....jag älskar ju att ge bort saker också!!! Jag tror att alla jag känner fått någon ljusstake, lampa eller liknande av mig...hihihi!

Tänk om man skulle dö under en Louis Poulsen..............

image258


.......eller under ett gäng med Celeste från Orrefors!


Får man en LJUS begravning då eller???? Nä, förlåt.....Hihihihi.....den var riktigt skitdålig!!!

 - ljusstake Rökfärg


Nu har jag hittat en ny passion också: Muggar!
Dessa fina av Sami Rinne vill jag ha!
De vita med änglavingen........


Och dessa....




Visst skulle det funka bra med dessa i sommar, när jag sitter i mina vita gammaldags utemöbler??

oj oj....nu kom suget i min shoppingtarm....... Måste tigga ordentligt med pengar av Kjell innan jag drar till Oslo nu i veckan!!! Där finns det en MASSA fina affärer som jag inte traskat runt i....
Härligt  härligt men farligt farligt........man kan ju som sagt dö av det!!!






Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

du vet att jag hörde ju till den fattiga sorten hade aldrig råd att gå in liksom haaha ute var det väl eddie medusa eller nåt hahahaha

så svaret är JA ..antagligen hihi.

men du? läste du om han den andre...han som hade så mkt saker i sitt hus, att allt var små gångar runt om i huset. han GICK VILSE!!! i gångarna och tog av uttorkning för han hittade inte tillbaka till köket hahhahahahaha

riktigt DÄR e du nog inte. du e ju av den duktiga sorten.in med nåt nytt- bort med nåt annat. jag däremot vill ju inte ta bort nåt så ja... mig hittar ni väl nån gång 2134 när jag dött av uttorkning i mina gångar hahaha

jag kommer gärna nån dag ..om jag kan. e inte alls bra just nu.. det där med norge får jag nog lägga ner . e totalt utfattig och får inga pengar förrän nästa vecka.. PLUs att jag e as-kaputt

2009-01-12 @ 08:10:15
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Lillemor Lindqvist

en sak till.EN anledning till att jag fryser så..mest i alla fall. e ju att jag har inget blodtryck.. får ju inte ha det med migränen och det. äter ju blodtrycksänkande fast jag inte har högt blodtryck. du har ju ett blodtryck som kan driva en ångmaskin, så e inte alls konstigt att du mår illa om det blir varmt.. men ja. kroppen i leder mm .mår mkt bättre av värmen, och luftfuktigheten är bättre där utomlands..

kram

2009-01-12 @ 08:16:21
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: britten

jaa rosmuggarna vill jag också haaaa

2009-01-12 @ 11:51:52
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0