Äntligen har jag hittat en gammal kärlek igen!

Joel!
För ett halvår sedan så var han min favoritpojk alla kategorier. Jag var en av de där vidriga medelålders tanterna som följde hans blogg.  Det kan inte ha varit lätt för Joel att ha dessa tanter kommenterandes på hans blogg. Han var ute i stora världen då, studerade i Australien. Ensam. Utan mamma. Utan alla sina syskon. Utan skyddsnät. Då passade vi på och terroriserade den stackars gossen. Jag hette Nightviolet på den tiden. 

Nu har jag hittat honom igen!!!! Lycka! Det är den roligaste blogg jag läst. Han är så klockrent sjuk i huvudet ibland så det är helt sanslöst!!!
Preciiis my kind of humor!!!!
Jag utser härmed JOEL till Sveriges roligaste bloggare!
I love Joel!!!! Det kommer ni också att göra. Gå in och läs honom! http://joelsunderbara.blogg.se/




**************************************************************
Över till annat.
Typ mitt ryggskott. Så drygt detta är! Inte ett smack bättre. Hur långe kan ett ryggskott sitta i?
Jag har petat i mig den ena drogen efter den andra men inget hjälper.
Min drugdealer Lillemor kanske ska komma idag. Hon har ett härligt apotek med både det ena och det andra.
 Hon kanske har med sig något djupt bedövande, sövande och verklighetsflyktgivande litet piller till mig. Det vore kalas just nu! 
Tänk att det kan göra så satans ont med en liten sketen nerv i kläm!!!!  

"Rör inte min Voltaren"

****************************************
Just nu är jag ensam, insnöad och utan bil ute i bushen. Kjell bor i stan i natt och Jenny och Stefan var tvungna att ta min bil till stationen och ställa den där. Jag kunde ju inte skjutsa dem eftersom jag inte ens kan ta mig ut till bilen. Om de skulle ha dragit mig dit på pulka eller nåt, så skulle inte det ha hjälpt heller. Jag kan inte förflytta fötterna mellan pedalerna. Det skulle iså fall ha varit om jag lagt i ettan och kört på samma växel hela tiden.
Men det kändes kanske inte så smart att pressa den gamla motorn så långt som 18km!!!!!
OM jag hade gjort det så vet jag inte hur jag skulle ha tagit mig ur bilen och in i huset heller, så det känns som jag gjort ett riktigt och genomtänkt val för en gångs skull.

************************************************
Nä.....om man skulle ta och försöka sova lite. Klockan är drygt halv fem, så det kanske är dags att testa om det går att få sig en liten tupplur innan det är morgon.

God natt och god morgon på er alla mina bloggvänner!
Lillprinsessan M-eli sover redan så sött på sin sidenkudde. Gullungen min!!!




Kommentarer
Postat av: alexandra

krya på dej

2009-01-19 @ 07:55:10
Postat av: ämma

skickar en famn med medlidande!

förrsten kan jag låna din resväska? den lilla svarta som jag hade till tjeckien, jag har ju kvar den här så tänkte höra om jag kan låna den igen? kramkram

2009-01-19 @ 13:38:01
URL: http://ytk.blogg.se/
Postat av: maria

Hahaha....bra att du frågade. Då fick jag ju reda på vart den resväskan tagit vägen!!! Givetvis får du låna resväskan....bara du kommer ihåg att lämna tillbaka den igen...hm!



Ha det så himla gött på semestern, hälsa magnus!!!

2009-01-19 @ 15:10:24
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: vivan

Ha det så gott! och låt bli snön, den skall ligga där den ligger!Och var rädd om ryggskottet, du vet ju att man skall vara rädd om det man fått..fnizz!!

kramen!

Himmel va söt katta är!

2009-01-19 @ 23:45:16
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: joel

Fan, nightviolet... (undercover-namn)



Tack så jävla mycket.



Skitkul att höra av dig igen!



TACK IGEN!

2009-01-20 @ 15:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0