Blogga?

Jag bloggar för att det är roligt. Sen gör det inte saken sämre av att man träffar himla många roliga människor också. Mina allra bästa vänner har jag fått här genom bloggvärlden. Det är egentligen världens bästa kontaktförmedling. Man kan läsa och försöka lära känna en person ganska så bra först innan man tar kontakt.
Lillemor behövde jag inte många bloggar på mig för att "finna" . Hon är en härlig skit......!
Men sen finns det annan skit här också. Sådana som inte kan låta bli att förstöra, skriva elakheter och sabbotera andras bloggar.
Kjell har haft påhälsning på sin blogg. Någon riktig tuffing har skrivit en massa skit om mig i hans fotoalbum. MOGET....!
Det måste vara en ungjävel, för en vuxen kan väl knappast sänka sig så lågt! Eller?
Kjell blev galen och tänker ta reda på vem det är. Han blir sällan arg....men när han blir det, då vill INGEN vara i närheten. Han blir nog argare än Lillemor t.o.m .
Måns berättade: -Mamma blev så arg en gång så TV:n gick sönder! Hahahahaha....då är man arg!!!

När Kjell får reda på vem det är så...Hoppsan...ojsan....gjorde det ont, Snorunge!!! Sorry!

Min blogg har ju också varit ansatt tidigare om man säger så. Suck! Jag trodde tanterna tjafsat färdigt om mig men så var det inte. Hur mycket liv har man om man måste älta detta år ut och år in? Men ett enda jävla ord till och jag lägger ut hela THE REAL STORY med bilder, videofilmer och allt. Jag har inte gått ut med vad som egentligen hände eftersom det skulle såra en människa oerhört att veta allt,  men OM, då ska sanningen fram iså fall. Inlägg och kommentarer är sparade, allt finns kvar. 
Videofilmerna är faktiskt lite roliga....hihi! Det var en kul kväll med en hel del sprit, skitprat och lite hockey! Bäst av allt var väl kanske att jag var nykter och filmade hela härligheten...hahahaha! 
Jag hoppas att jag slipper göra detta, men jag tar inte mer skit och lögner om mig nu. 
Jag har fått nog!  

Men till den allra största grejen med att ha blogg är alla dessa glada, roliga, vackra, lyckade och snälla människor som jag aldrig skulle ha träffat om det inte var för den.
Ha en trevlig helg alla!!!



Kommentarer
Postat av: anette

Ja du vet ju vad jag tycker och var jag står....stöttar vad du än blir tvungen att göra. Som du säger det kan inte vara nåt intressant liv vissa lever när de har så mycket tid över till att kasta skit på andra....!

hahaha pirrens galna hånskratt hahaha fan va kul!

2009-01-30 @ 16:33:29
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

skratta inte åt min sambo hahahhahaha men han ÄR bäng i hela hjärnan. fast just nu e jag sur på honom så jag skrattar INTE (jo i smyg kanske hihi).



du gör helt rätt maria. nu får det vara nog. om vissa personer inte kan låta bli att skita ner med idioti e ju löjligt. men mer löjligt och idiotiskt och barnsligt e ju att det gått ÅR.. och dom aldrig ger sig. aldrig! snacka om att inte ha liv. dom har ju mindre liv än mig hahaha

på dom bara. annars kan jag komma upp jag har ju inget liv..inte kiallarna i OG heller..

2009-01-30 @ 16:43:09
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Vad har Pierre gjort NU då??? Eller vad har han INTE gjort kanske man ska fråga?

2009-01-30 @ 17:04:50
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: britten

å Maria jag behövde få skratta och det gjorde jag ...åt Lillemor....eller kanske Måns...och sen blir jag precis som du både förtvivlad och arg över att det finns så mycket elakhet och dumhet..dessväre är jag inte säker på att det är snorungar som är dumma alltid ..jag tror att det finns gansk mycket vuxen dumhet...avundsjuka och elakhet..finns ju på systersblogg som spridit sig till min ..vuxen dum människa....hoppas Kjell slår något hårt i ...ja jag vet inte vart...HÄNGER LÖST VAR ORDET::::::::

2009-01-30 @ 19:09:10
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: vivan

Ja, Maria buss på dem om de inte tar reson och fortsätter och djävlas...sånt fattar inte jag, vad får de ut av att vara elaka och prata skit...

Näää vi är snälla blogg häxor, och vill ha snälla och uppriktiga kommentarer...Och lära sig att läsa mellan raderna!



Och Maria, när dessa elakheter dyker upp....radera omedelbart!

Jag är rätt bra på att ta folk...och du var en varm och vänlig själ....som jag har skrattat på kvällarna

efter det jag läst din blogg....du är min ventil goa Maria..men jag gillar Yrvette med!

Kramen och ge Konny en kläm mä!!!

2009-01-30 @ 19:24:41
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Daniel

å vad kul att man hittat dej! :)

2009-01-30 @ 19:42:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Cilla

Ja jag vet ju vad vuxna människor kan göra.

Många ggr är de sju resor värre än snorungar. Slå hårt det gör jag snart, o jag hoppas det blir riktigt slut på detta. Men jag tror som i mitt eget fall, att det är viktigt att visa vart gränserna går. Vi behöver inte stå ut med vad vi vet, för det är trots allt det de är rädda för!! Slå och slå hårt!!

2009-01-30 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0