Dä ä inte svårt å drite när rava ä full...

....för att låna ett mycket klokt uttryck som en väninnan till mig säger när allt går en rätt i händerna!!!!
Kan man ha mer tur än jag just nu??????

Hårdbantningen kan påbörjas!
Kjell ringde nyss och sa att han spyr som en gris och kommer hem strax. Kanon!!! Spysjuka sätter fart på min Ulcerösa Colit och sen har jag magsjuka i några månader. Sitter på huset och skiter blod 25 gånger/dygn!
Men det är ju perfekt!!!!
Sen struntar jag att ta mina mediciner tills jag nått min idealvikt!!!! Wiiee...så lät det är ibland!!!!
Tack Kjell, du är underbar!!!!

Jag, som jag ser ut nu                              och min målbild, mitt ideal!!!
 

Detta ska väl vara lätt ordnat!!!! Med lite aerobic på det så ska det inte vara några problem!!!


Kommentarer
Postat av: anette

hahaha snacka om att se positivt på saker....inte fan vill du se ut så??? välj själv vilken bild jag menar....lika illa alla tre

2009-01-07 @ 11:40:32
Postat av: Millapilla

Usch..fasiken hoppas du slipper magsjuka. KRAM

Postat av: Lillemor Lindqvist

aj faaan.vinterkräksjukan går fett i karlstad nu. aj aj isolera dig om det inte redan e för sent. det låter inte alls som nån BRA bantningskur. med döden som slut.. hade du inte haft ulcerösen hade jag rekommenderat det varmt hihi. kram

ps. hoppas han redan var smittad när vi var hos er då så kanske JAG får ut nåt av det hihi

2009-01-07 @ 11:46:57
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Cilla

hihi, nä du vill nog inte se ut som nån av dom, usch!! Men jag lovar att det är ett bra bantningstips annars med magsjuka. Inte så kul att inte kunna behålla maten o gävligt vidrigt att spendera så mycket tid på toa, men ändå...Nä det finns nog andra kurer som är både bättre o nyttigare

2009-01-07 @ 11:54:19
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0