Dagens

Dagens look:

Söt eller???


Dagens rygg:
Igår kändes det mycket bättre, lite rörlig i alla fall och jag kunde ligga. Idag är det ett helvete värre än värst!
Jag vaknade och hade svinont igen, men tänkte ändå att jag skulle försöka åka med Kjell i morse och hämta min bil.
Jag skulle ha gett upp redan efter att jag knövlat på mig stövlarna. Ryggen, röva och benen ända ner i tårna värkte som grisen på mig!
Men stöniga Yrvette knatade ut till bilen. Knatade var kanske för hurtig benämning på den gångstilen, mer som en räka med foglossning skulle kanske passa bättre.
Jag har ett läge till som jag kan gå i, och det är som en fruktansvärt uppblåst, bakåtlutad fotomodell med en pinne i arslet!!!

Jag kom fram till Kjells bil till sist, men insåg att detta aldrig skulle gå. Jag visste inte hur jag skulle bära mig åt för att kunna sätta mig i sätet ens en gång, så jag jag gav upp och hasade mig tillbaka till huset istället.
Förbannat vad det är tråkigt att inte kunna göra någonting!!!

Nu står det nog ganska klart att jag HAR diskbråck med ischias som följd. Det är en knöl på ryggraden som gör svinont om man bara petar på den, och värken sitter nu i halva ryggen, hela rumpan,  båda låren och ena vaden.
Mmmm...det känns kanon!
Foten i kläm, Jajamen! NÄÄÄÄ...inte ens det funkar nu!!!

Dagens snö:

Mysigt att sitta inne och kura med katter, och en brasa.....OM jag nu hade haft lite ved inne!!!!!!!


Dagens Svar till Lillemor:
Nä, bonnen har inte plogat, men det kvittar ju som sagt. Jag har ingen bil och det kvittar också för jag kan inte gå och det kvittar också för jag ska inte ha något liv....ojojoj...så synd det blev om mig nu då...hihi!
Men du...hur står det till i DITT hövve då? Ska du titta på Obama-installationen?
Du är ju knäpp på riktigt du!!!
Jag ska se på: Dessa program tror jag skulle passa dig också..hehehehehe!

Kanal 6
  • 12:00 Våra värsta år

  • Kanal 3
  • 12:25 Just shoot me


  •  


    Ja.....eller dö, gråt och hata!

    Förlåt omjag fått er på dåligt humör nu.......NOT!
    Ni kan också få ha en skitdag!!! Man måste inte vara så uppmuntrande positiv hela tiden.
    Ibland ÄR livet skit! Erkänn det då iså fall!!!


    Kommentarer
    Postat av: Lillemor Lindqvist

    jag erkänner fullt ut. skit här med. nej jag ska INTE titta på skiten. men jag tänkte om DU ville titta på nåt som typ kvittade man somnade till hahahah

    på förmiddagarna kan jag dock rekommendera" vakna med the voice" 07.00-09.00 eller nåt på 5:an radio på tvn typ. lagom allvarligt hahahah



    ja nej man skanske inte ska umgås. det smittar typ.. eller så e det det att man faktiskt erkänner hur skit det är- jag vet inte. men allt annat e bra. bara JAG som e skit här.jag hade tänkt att måla i köket hahhaha men jag kan inte brygga kaffe ens så nej.. kanske inte måla dårå. lat bonne! tror du han läser din blogg han MED?? så han vet att han inte behöver ploga??? alla läser ju tydligen din bloggg

    2009-01-20 @ 10:14:25
    URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
    Postat av: Lillemor Lindqvist

    hahaha okej..kolla på efter tio på 4an nu då om nåt sorgligt barn eller nåt dravvel

    2009-01-20 @ 10:22:59
    URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
    Postat av: maria

    Nu är klockan väldigt mycket efter tio men jag har inte sett något program om något stackars barn?

    NÄR efter tio menar du????

    2009-01-20 @ 11:57:32
    URL: http://yrvette.blogg.se/
    Postat av: Lillemor Lindqvist

    hahaha"efter tio" kl10.00 men det var nog slut redan när jag skrev det. (malous program på tv4). men det finns säkert program om stackars barn på nån annan kanal hahahhaah.sätt påå tv4plus NU 12.50(kanal 6 eller 7 eller nåt)där e det "doctors" du kanske kan få tips om nåt ..??jag ska vila en stund ha rju typ stickad 5 varv och betalat en räkning.dä tar på kraftera

    2009-01-20 @ 12:51:12
    URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
    Postat av: anette

    Ja så är det nog....det smittar inte men åtminstone jag "vågar" erkänna hur jävla skit det är om nån annan börjar...feg jäkel är jag hahaha

    2009-01-20 @ 13:05:00
    URL: http://nettis69.blogg.se/
    Postat av: Tesa

    Stackars, stackars dig...tycker verkligen såååå synd om dig!!

    Särskilt närjag vet hur länge en bekant fick vänta innan de gjorde nåt åt hennes diskbråck så gå till doktorn NU!!! Helst igår..

    Om det får dig att må lite bättre så har jag helvetes ont i magen idag..och i ena näven som hamnade mellan en gödselskrapa och väggen när en ko skickade till mig igår..

    Annars är det bra...

    Ha det så bra det går...

    2009-01-20 @ 13:50:39
    URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
    Postat av: maria

    Tjena...och god morgon! Jag kollade på ett annat doktorprogram och somnade till det. Det var väl inte så konstigt för tv_doktorn jobbar i vanliga fall på vårdcentralen här i Kil och det vet ni ju hur käcka och roliga de är!!!

    Dessutom handlade det om potensproblem och det är inget som jag lider av....

    Så jag slocknade...skönt!



    Tesa: Kossor är inte snälla, vad än folk säger om det. Riktig ligist den där kossan du har!!!



    Anette: Du är väl inte feg...det är ju DU som har varit så sur nu ett tag så du har fått igång oss andra också...hahahaha!



    Lillemor: Vad ska jag titta på nu? Går det bra med "bröllop i miljonklassen"?

    2009-01-20 @ 14:18:37
    URL: http://yrvette.blogg.se/
    Postat av: Lillemor Lindqvist

    jajamen det ÄR bra program det hahahahah

    har du noll koll så rekommenderas www.tvplaneten.se där finns alla kanaler med ,och man kan söka på drama typ hahahaha

    men nu e det....dr phil på tvplus 14.35 det är ju alltid bra..

    efter det är det mannen som talar med hundar.15.30 där lär man sig nåt varje dag ..som dr phil ungefär hahaha

    sen kan du byta till kanal 9 då e det martha stewart..16.35

    sen e det las vegas på 5an.17.35.

    sen är det mat och drick paus en halvtmme typ



    till 19.05 då e det dr phil igen..



    sen är det bygglov på tv4 20.00

    men e det trist? kan man zappa imellan 3an(där det är nya säsongen av top model 11) och 4an då.. sen har du lite att göra kanske??



    jag kan uppdatera efte rkl 21.00 om du tror att du ör vaken hela natten hihi

    jag ska vila pytte innan jag ska hämta måns..

    2009-01-20 @ 14:27:43
    URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
    Postat av: Lillemor Lindqvist

    jag glömde ju att lyssna på klippet hahahahah äljko mä kallv hahahhahahaha



    jagge mäj e fina e hhahahhahahahahaha



    hur många begriper ett endaste dugg ?? jag fattar ju alltihop men .. hahaha jag e ju indoktrinerad typ hahaha

    hokken e ju inte ett vanligt uttal

    2009-01-20 @ 16:16:30
    URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
    Postat av: britten

    jodå ..jag kan nog erkänna skit jag också...fick en spruta i ryggen idag..men skulle behövt en i huvvä och bena och armarna också...och inte blir det bättre av att det snöar och regnar också om vartannat..nä skit är vad det är..håller med dig...



    (Hoppas verkligen din stackars rygg skärper till sig snart)



    så possitiva britten kan klaga också...

    2009-01-20 @ 17:32:05
    URL: http://pyrobritt.blogg.se/
    Postat av: Cilla

    Har du skaffat dig ett diskbråck, usch o fy. Men tyvärr kommer ju positiva Cilla då o talar om för dig att din doktor kommer inte att kunna göra nåt åt det.

    Den du måste vända dig till nu är i såfall sjukgymnasten!! O gör det direkt så du kommer igång. Doktorn kan bara ge dig värktabletter, såvida det inte är så illa att du fått problem med att kissa? Då kan du få en operation, annars hoppas jag att du inte fått ett sånt diskbråck som jag har, som bara ska gävlas o gå upp hela tiden. Vanliga diskbråck brukar kunna läka ganska fort, men det är viktigt att du tänker på vad du gör och hur du gör saker.

    Ta det lugnt och försök att röra på dig, det är inte bra att vara i stillhet, men rör dig försiktigt!!

    Många värkkramar

    2009-01-20 @ 19:08:22
    URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
    Postat av: Cilla

    Har du skaffat dig ett diskbråck, usch o fy. Men tyvärr kommer ju positiva Cilla då o talar om för dig att din doktor kommer inte att kunna göra nåt åt det.

    Den du måste vända dig till nu är i såfall sjukgymnasten!! O gör det direkt så du kommer igång. Doktorn kan bara ge dig värktabletter, såvida det inte är så illa att du fått problem med att kissa? Då kan du få en operation, annars hoppas jag att du inte fått ett sånt diskbråck som jag har, som bara ska gävlas o gå upp hela tiden. Vanliga diskbråck brukar kunna läka ganska fort, men det är viktigt att du tänker på vad du gör och hur du gör saker.

    Ta det lugnt och försök att röra på dig, det är inte bra att vara i stillhet, men rör dig försiktigt!!

    Många värkkramar

    2009-01-20 @ 19:09:06
    URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
    Postat av: Cilla

    Har du skaffat dig ett diskbråck, usch o fy. Men tyvärr kommer ju positiva Cilla då o talar om för dig att din doktor kommer inte att kunna göra nåt åt det.

    Den du måste vända dig till nu är i såfall sjukgymnasten!! O gör det direkt så du kommer igång. Doktorn kan bara ge dig värktabletter, såvida det inte är så illa att du fått problem med att kissa? Då kan du få en operation, annars hoppas jag att du inte fått ett sånt diskbråck som jag har, som bara ska gävlas o gå upp hela tiden. Vanliga diskbråck brukar kunna läka ganska fort, men det är viktigt att du tänker på vad du gör och hur du gör saker.

    Ta det lugnt och försök att röra på dig, det är inte bra att vara i stillhet, men rör dig försiktigt!!

    Många värkkramar o ta det lugnt!!!

    2009-01-20 @ 19:10:43
    URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
    Postat av: Cilla

    Har du skaffat dig ett diskbråck, usch o fy. Men tyvärr kommer ju positiva Cilla då o talar om för dig att din doktor kommer inte att kunna göra nåt åt det.

    Den du måste vända dig till nu är i såfall sjukgymnasten!! O gör det direkt så du kommer igång. Doktorn kan bara ge dig värktabletter, såvida det inte är så illa att du fått problem med att kissa? Då kan du få en operation, annars hoppas jag att du inte fått ett sånt diskbråck som jag har, som bara ska gävlas o gå upp hela tiden. Vanliga diskbråck brukar kunna läka ganska fort, men det är viktigt att du tänker på vad du gör och hur du gör saker.

    Ta det lugnt och försök att röra på dig, det är inte bra att vara i stillhet, men rör dig försiktigt!!

    Många värkkramar o ta det lugnt!!!

    2009-01-20 @ 19:12:09
    URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0