Delrapport



M-eli har jag slängt ut nu. Hon var såååå hjälpsam förut så! Klev rakt på locket till färgburken och hoppade vidare i soffan till bordet och ner igen. Små söta kissekattassar överallt!!!

Och sen jag då....grislisa!


Att jag ska söla så varenda gång jag målar då!!!
Sen kunde jag kanske ha tagit på mig något annat än den senast inköpta topen?! Men skit det samma....det är värre med nya tv:n!
Men man kan ju leka att de små vita sprättstänken på bildskärmen är ...typ...färgpixlar...eller nåt.

Men tapeterna är snygga......!


Färgen syns lite dåligt, men den har champagnefärgade/guld  botten, vita blommor med lite rosa i mitten.

Lunchpaus!

Jag måste ju sköta mathållningen nu när jag bantar! Förresten är det vägningsdags idag. Ska bli spännande! Jag sticker och kollar nu.....vänta lite.....
......Kanon...skitbra!!! Jag har gått upp ett kilo! Nu blir det faen ingen lunch!!! Nu ska tapeten upp!
Hej rå på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

assnyggt!! coola taperer. förlora dig inte i allt med väggarn nu så du blir helt slutkörd. ta lite pauser..tycker kladdet var minimalt hahaha jag e enormt kladdig av mig hihi

2009-01-12 @ 15:36:05
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Lillemor Lindqvist

tapeTer givetvis

2009-01-12 @ 15:56:20
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

ja här är en till som ökat i vikt sen jag började banta...känns väl bra eller hur?

SKITSNYGGA tapeter.....bra med extra pixlar på tvapparaten då kan ni låtsas att den är snäppet bättre än den är hahaha

2009-01-12 @ 16:06:31
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: vivan

ascoola tapeter! vill ha...jag skall tapetsera om i vårt sovrum...så nu skall jag kolla hur du gör och inte göra likadant...he,he,he....hö,hö,mena det som du har på handen och tv,n kramen!

2009-01-12 @ 19:27:15
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

tjena tjena mittbena.. tack för pratstunden.man behöver komma bort från ally lego och bionicle snack ibland och hata alla en stund hahahha hoppas resten ordnade sig. det är total vidrigt att ens hålla upp armarna över midjehöjd-så jag fattar om det dröjer innan dom kommer upp. men är super nyfiken. blir jag bättre nästa vecka ska jag komma upp och kolla. kram

2009-01-12 @ 20:02:17
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: britten

ser ut som tapeterna är jättefina ...i mitt sovrum när vi flyttat blir det guld...jag lovar...

2009-01-12 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0