Detta är KÄRLEK!!!!!!

Igår kom Stefan och hämtade lilla William. De skulle tillbringa helgen i Oslo, så jag fick inte ha min lille skrutt här hos mig. Men jag var ju tvungen att få träffa honom åtminstone. Jag lade i räserväxeln och hann precis till stationen för att kramas lite och vinka av dem innan de åkte.
Stefans föräldrar var också där. Stefans pappa tog en bild som är så otroligt rolig, fin och proffsig, så jag är bara tvungen att ge er den. Tack Vladislav för fotot och tack SJ för att ni har så skitiga fönster!

Visst är detta en äkta kärleksbild!

I love William!!!!


Han tog flera andra foton också.
Detta fina kort på Challe använder jag nu för att annonsera ut den "rara" hunden!


Bortskänkes: Vem vill ha en hund som är så kär så att han håller på att krypa ur skinnet?
Han sitter och ylar och försöker locka hit sin nya brud, henne som han träffade på nyårsafton. Sedan dess har han varit för jäkla jobbig. Han ska ut, när han väl är ute så sitter han bara och skäller, jag tar in honom och han vankar av och an, jag släpper ut honom och han skäller......i evighet Amen!

Stackars hund! Han sitter med 20 meters bogserlina och bara vill till HENNE!!!!!!

Visst är detta också kärlek?!



Den som vill ha honom, får honom! NU, med en endaste gång, innan jag blir tokig!!!!!!!

Hör av er till denna bloggs kontor!





Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

kom hit med han

2009-01-10 @ 11:08:08
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

jaha där fanns en före i kön

fast hade jag orkat med tre galna hanhundar....nääää

2009-01-10 @ 14:37:31
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Millapilla

jag tar honom..tar du mina två,) Härliga bilder det är kärlek.kram

Postat av: britten

NÄ JAG TAR HAN:::HAN KANSKE FÅR ANNAT ATT TÄNKA PÅ OM HAN MÅSTE UPPFOSTRA MITT VILDJUR....

2009-01-10 @ 18:56:09
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0