Dold talang!

Ja, det trodde ni inte va? Att ni skulle få höra nyheter om Yrvette som ni inte redan visste!
Joråsatt....jag kan en sak som har tagit ganska lång tid att öva upp.
Just nu kommer den talangen väl till pass.
Jag kan tänka bort smärta!
Bra va???
Mindre bra är väl anledningen till att jag en gång var tvungen att lära mig denna konst, men idag är det kanonbra!
Jag har ett helvetes ryggskott!!!

Igår när jag gick med Challe i Kil och väntade på Jennys tåg, så spännde jag mig väl av att det var så kallt och när sen Challe gjorde ett tvärstopp så var jag inte beredd utan knäckte till något i ryggen.
Det gjorde dretont!!!!
Det blev naturligtvis inte bättre av att vi rockade loss efter Mamma Mia-filmen heller. Att jag KUNDE showa med Jenny då, berodde på att jag "tänkte bort smärtan". Nu kan jag ju tycka att det var jäkligt dumt, för nu har jag ännu ondare.
Så idag får jag nog sitta och tänka så det knakar!

Tur att Jenny är här. Hon fick skjutsa Challe till tanten idag. En sorgsen överkåt hund som inte ville åka till någon tant!!!! Han vill vara hemma hos sin nya brud. Men icke Challepojken.....det blir inga blandrasungar för din del serru!!!



Nu ska jag släpa mig till soffan och försöka hitta någon ställning att ligga i.
 Ni kan få lyssna på lite bra musik så länge. Usher "love in this club"
Ha det!!! Vi hörs......



Kommentarer
Postat av: Tesa

Usch jobbigt..när jag hade ryggskott så hjälpte det att lägga benen upp i nittio grader på en trave soffkuddar...var enda sättet att kunna slappna av över huvudtaget..

Du behövde väl ett ryggskott uppe på allt annat du...

2009-01-16 @ 13:09:07
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0