Färdisôvet

***********varning**********
Läs inte detta blogginlägg.
Det är nog det sämsta och mest meningslösa jag skrivit någonsin.
Bloggtorka!!!
Bara en massa ord och pladder om absolut ingenting!
*****************************


Ja, jag fick i alla fall tre superbra sovnätter. Inte så illa med tanke på min dåliga sovstatistik. Men nu har jag alltså sovit färdigt. Vad drygt det känns när man vet att det GÅR att sova!!!! Ja, jag blir visst aldrig nöjd! Bara för att jag sovit tre nätter så blir jag sur för att jag inte sover så varje natt, istället borde jag ju vara glad över de tre nätter jag ändå fick!!!
Men det är väl sant det där "mycket vill ha mer"  eller "när man väl fått smak på det goda".

Fatta att det är dötråkigt att vara vaken på nätterna! Jag kan inte ringa någon och tjöta bort ett par timmar....fniss...alla skulle hata mig!!!
Ännu tråkigare är det när inte Kjell är hemma. Honom kan jag ju väcka bara för att tala om att jag inte kan sova...hihi...att inte HAN hatar mig det är ju ett under. Men han är väl ganska härdad efter 5 år med mig. Han har ju fått utstå en hel del om jag ska vara riktigt ärlig...hm.
Men nu var det faktiskt väldigt länge sedan jag gjorde någon sån där dundertabbe a´la Yrvette.
 Jaja, jag vet! Jag ska inte säga så! Nu händer det väl något i morgon....som t.ex fastna med huvudet i bildörren igen.

Maria-fort-o-fel har blivit en klok gumma som tänker efter före....

.....så trist! Jag saknar de där oförväntade sakerna som bara kan hända så där hur som helst och när som helst.
Jag kanske håller på att bli vuxen? Hjälp! Jag vill inte!!!! Jag vill leka och ha kul!!! Rädda mig!!!!

Det finns så mycket kul jag inte ha gjort ännu. Sånt som inte 48-åriga tanter egentliga ska göra.
Detta vore döhäftigt att testa.


...och spela fotboll med dom andra tanterna.



Men ålder är egentligen bara en siffra, man är så gammal som man känner sig. Jag känner mig som någonstans mellan 5år - 79år, beroende på vem man umgås med och vad man gör.

Men tabbar kan man ju göra i vilken ålder som helst. Konstigt att jag har skött mig så bra nu på sistone, men det kanske bara är lugnet före stormen?! Vi får väl se.....idag ska jag ju klippa mig och dessutom bli blond igen. Jag är trött på det mörka håret. Färgen har redan börjat blekna och likna klimakterierött.




Kommentarer
Postat av: britten

Hej min vän..Roligt att du gillade A Womans Heart....Kram

2009-01-06 @ 09:42:58
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: anette

du kan mailbomba oss...så har vi lite att läsa på morgonen...spelar ingen roll om det bara är dravel....

2009-01-06 @ 09:47:50
URL: http://nettis69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0