Hemliga Yrvette...eller hur?!

Alexandra har utmanat mig. http://pooooh.blogg.se/  Jag ska avslöja 7 hemligheter om mig själv.
Det finns inte en chans att jag ska klara av det. Allt är väl redan avslöjat om mig och mitt liv....

Men jag gör ett försök i alla fall, men det kommer nog inte att bli några smaskiga hemlisar som kommer fram här och nu.

 7 hemligheter om mig, Yrvette.

1. Jag äter hellre en fästing än tar en enda sked youghurt i min mun.

2. Jag kan inte ens åka kaffekopparna utan att spy. Balder och Lisebergsbanan går däremot utmärkt.

3.  En dröm är att flytta utomlands på äldre dagar och jobba som volontär på ett barnhem, kanske i Indien....

4. Jag okynnespetar tänderna stup i ett...hahaha...jag kan inte låta bli!

5. Det äckligaste och fulaste jag vet är fötter! Kalla, lite klibbiga fötter.....huu...vilken mardröm att vara fotvårdsterapeut!!!!

6. Jag är ridrädd, det passar väl bra när man har egen häst......??!!!



7. Jag bölar när jag ser lyckliga slut på film, och när någon vinner: sm-guld, melodifestivalen, bingolotto, you name it....bara det är lyckligt så sätter jag igång att bölgrina!!!

Kanske inte helt nya hemligheter men jag kunde inte komma på bättre saker. Att jag fastnat i bildörren med huvudet  TVÅ gånger är ju gammalt, likaså att jag spräckte spoilern på bilen när jag körde in i elefantbajs.

Hm...då när jag "försvann" med en segelbåt i 3 dygn på Teneriffa är lite för privat för att berätta här...shit...nu gjorde jag ju det i alla fall...hahahaha. Men jag kommer inte att berätta att det var en Heting som ägde båten...inte heller att han var 21 år äldre än jag. Nä ni....det behåller jag allt för mig själv!!!
Men ni skulle allt bra gärna vilja veta vad vi gjorde där ute på Atlanten i 3 dygn?! Erkänn!
Men glöm det, det säger jag ALDRIG!!!!




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Välkommen in till mig och tävla om parfym, lyxig kräm och spännande böcker. Trevlig helg!

(Fast fotkrämen är kanske inte ditt första val att vinna antar jag... ;-)

2009-01-16 @ 16:53:12
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0