Inspirerad av Lillemor

Jag kollade Lillemors väggmålningar och fick lite inspiration! Jag ska åka och köpa färg idag!!! Nu ska här pimpas!!!
Hon hade målat blommor och fjärilar, dösnyggt!!!
Här får det bli vägg-ord. Yrvette LOVES väggord!!!

Här får ni lite kloka ord som kloka människor sagt:

The sky is better than television sometimes.
-Peg Wheary

Spread love everywhere you go; first of all, in your own house.
-Mother Teresa

Failure is not the falling down, but the staying down.
-Mary Pickford

Worry not for tomorrow, for today has troubles enough.
-Jesus

I've been rich and I've been poor; rich is better.
-Sophie Tucker

Better one biscuitchocolate in the stomach
than ten in the larder.
-Yrvette

Jag kanske inte kommer att använda något av dessa, men något i den stilen ska det bli i alla fall.
Vi får se vad det blir.

KUL!!!!! Nu har jag något att roa mig med idag, men först ska väggarna målas och en fondtapet sättas upp......

Tur att Kjell är sjuk så jag har en dräng hemma. Han kan pyssla med att maskera lister och annat tråkjobb.......till att börja med. Perfekt!

You talking to me?
-Robert de Niro, Taxi Driver





Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

perfekt. det var lite pilligt och nervöst att jag skulle få cp ryck och få färg över hela väggen hahahha visa bilder sen.så kanske jag kan sno nån ide av dig. kram

2009-01-08 @ 08:55:22
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Millapilla

Hahhaaha ska bli spännande att se vad det blir. Ha en bra dag:KRAM

Postat av: anette

jag tror att jag oxå behöver ett projekt...ett projekt som kan vara ett tag ...göra när man vill utan stress...pyssla lite

2009-01-08 @ 09:30:16
URL: http://nettis69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0