Jag skäms!

Jag har gjort mitt livs sämsta rearunda! Jag skäms faktiskt över att komma hem med ett så magert byte!!!
Det här var allt!


Och då var bara vantarna med på rean!!! Uruselt resultat!!! Ett par grå stuprör, 10-pack strumpor och en tröja. 
Varför blev det då så här?
Ja, det var inte MITT fel faktiskt! 
Det var pga vantarna. 
Enb annan kärring skulle också ha dem. Det fanns massor av andra som hon kunde ha tagit istället, Petroleumgröna, Cerise och Lila....men näää, hon skulle absolut ha de svarta! Det fanns bara ett par kvar. Eller nja, inte precis kvar...kärringen höll dem i handen när jag upptäckte dem, men hon hade inte bestämt sig...såg det ut som. Så jag tog dem! JAG hade ju bestämt mig! 
Jag skulle ha dem! 
Hon började yla om något... Jag struntade i henne. 
Då blev hon grinig på riktigt och började skälla.
-Jamen....du får väl ta ett par lila vantar då istället!!! Sa jag vänligt och gav henne en pytteliten knuff i magen.
Hon överdrev rejält och vek sig dubbel, ramlade ihop och började skrika på vakt!
Löjligt!!!

Vakten kom och jag förklarade läget för honom. Han var lika tät i huvudet han och sa att jag skulle följa med till kontoret.
Herregud....för ett par vantar för 19:-
Tja....där fick jag sitta tills jag sagt förlåt till kärringen...
HA...det gjorde jag aldrig!
Det var hon som fick ge sig. Hon hade inte tid att sitta där längre, hon skulle på fest.
Dålig ursäkt bara. Hon kände sig väl skyldig antar jag.

Så där gick timmarna av min dyrbara reashoppingtid!!!
Därför fick jag panikhandla lite så att jag inte skulle komma hem alldeles tomhänt. Tröjan tyckte jag inte ens var speciellt fin....!

Helt värdelös shopping alltså! Men jag fick ju avreagera mig lite i alla fall. Och DET var ju himla skönt!!!

*****************

Nu blir det Körslaget. Man måste ju kolla vad Gry tänker ha på sig för anskrämlig klänning idag...hahaha!
Att det ska vara så jäkla kul att klaga på vad hon har på sig. Folk är ju galna! Förra året var hon för "vågat" klädd och nu har hon för påsiga och illasittande klänningar. Jaha...men hon är ju gravid!!!! Hur snyggt sitter en klänning då????

Kör hårt Gry! Ha på dig vad du vill!!! Du är i alla fall Sveriges snyggaste tjej...tycker jag!!


En av förra årets klänningar.
Herregud, hon har bröst!!! Så vågat!!!


Men hallå.....var det någon som inte visste det innan! Jag blev inte överraskad i alla fall!


Hej då på en stund! Jag återkommer nog senare ikväll!
P.S Kanske bäst att tillägga att allt som skrivs här kanske inte är riktigt, riktigt sant alltid. D.S


Kommentarer
Postat av: anette

är inte allt sant men herregud va lurad jag känner mig hahhhaaa

2009-01-03 @ 21:00:28
Postat av: Lillemor Lindqvist

jag med!! jisses.. annars då? jag ska nana så jag e en pigg medelålders imöra

2009-01-03 @ 22:09:30
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Annars är det bra....!

2009-01-03 @ 22:11:15
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: vivan

Heja Maria! Du vann, som väntat!



Jag är så stolt över dig1

Kramen!



2009-01-03 @ 23:48:37
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jag gillade tröjan,vilken affär hittade du den i?

2009-01-04 @ 09:59:37
Postat av: britten

ja det är hon snyggast och bäst --och den bästa kollegan har hon ju också ....du vet vem...

2009-01-04 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0