Känn på den du Konnykorv!!!

Aftonbladet idag:
- De skulle fira att de hade blivit sams, säger Yngve Hansson, vakthavande polisbefäl i Luleå.

Festligheterna inleddes i mannens bostad i Luleå i går. De drack och det skålades, men de glada minerna varade inte länge.

- Mannen hade köpt underkläder till kvinnan som hon inte tyckte om, så dem klippte hon sönder, säger Yngve Hansson.

När det sedan blev dags för mat var stämningen redan förpestad. Och helgmiddagen som den 39-årige mannen lagat föll inte hans 47-åriga särbo i smaken.

- Den skulle han slänga. Men i samma veva som han står där lutad över slasken tar kvinnan en kniv och sticker i hans rygg.

Så kan det gå du, Konnykorvsmet!!!! Passa dig säger jag bara!!!

(ja, ni har väl hört om Kjells senaste bravader va? www.nogg.se/konnykorv )

Tillbaka till Luleåparet.
Det är livsfarligt att köpa underkläder åt sina fruar/sambos! Jag har detta ämne uppe tidigare men det kan inte nämnas för ofta!!! Underkläder köper man själv!!! Utom Pyrobritt som har en man som klarar sånt. Men alla andra: Lägg ner!!! Det funkar inte med de sexiga röda små snörena som ni vill se oss i.
Hederliga präktiga Sloggi midi ska det vara. Eller ännu hellre ett par goa boxerkallingar i ren bomull, med eller utan gylf...det är ok vilket som!!!

 
        Om Yrvette själv får välja.                              Om "konnykorv" får välja.

Ja herregud!!!! Konnykorv...det var det dummaste jag hört!!!

Kommentarer
Postat av: vivan

vem fa*n är konnykorv???? vad har jag missat nu då...här rinner min näsa i strida strömmar, men ingen feber eller hosta!



Ha de gött!! Kramen!

2009-01-25 @ 13:41:29
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: britten

ja min gubbe är nog outstanding i det fallet faktiskt...jag får underbara underkläder som sitter som en smäck....hur han gör det fattar jag inte men det blir alltid bra...det blir sämre när jag köper själv....kram kram

2009-01-25 @ 13:52:49
Postat av: vivan

Ja, det hade jag väl kunnat räknat ut själv...vem han var ha,ha,ha,.....låt en hållas..det går snart över!! kram!

2009-01-25 @ 13:54:00
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: anette

hahaha en sån en han e...va tvungen att gå in o kika....o kommentera naturligtvis hahaha

2009-01-25 @ 14:05:49
URL: http://nettis69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0