Min viktreduceringsplan


Jag åt faktiskt lunch idag. Pastasallad med bacon 1058 kcal...men det SKULLE ha varit 459 kcal.
Jäkla skit också, men gott var det!!!

Sen tog jag med alla gubbarna på gården och gick på promenad, brände 109 kcal...hehehehe...vad dåligt!!! Då är det ju ingen idé att gå ut och frysa!!!


Ja, jag är med i ett sånt där viktreduceringsprogram...! Vad tror ni? Kommer jag att klara detta????
Jag ska gå ner 10 kg till den 29/4!!! Det börjar bra...NOT!!!!


Din plan: 1530 kcal

Protein 10 - 20 %

Fett 25 - 35 %

Kolhydrater 50 - 60 %

Idag: 1271 kcal

Protein 15%

Fett 41%

Kolhydrater 44%

Alkohol 0



Aja aj aj...det ser inte bra ut!!! Jag har alltså bara rätt att trycka i mig 259 kcal till i dag!!!
259 kcal....hm...vad ska man hitta på då??? Helst något kolhydratrikt, för det har jag ju alldeles för lite av idag!
Kolhydrater....hm...3dl makaroner...eller 1 torr formfranska utan smör och pålägg.
Smaskigt värre!!!! Jag tror jag tar makaronerna. Det ska jag ha och mysa med framför grammisgalan ikväll.

J Ä V L A R  S Å  T R Å K I G T   D E T  Ä R   A T T   B A N T A !!!!!!!!!
Nä, jag drar till Kil och köper något smarrigt fettbildande istället....
Men hallå!!!! Är det någon som vet om de börjat sälja semlor än???
DET vill jag ha!!!! GE MIG!!!!

Hej rå på ett tag....jag ska köpa semlor. Strax tillbaka!!!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

kokt ägg kan man äta många per dag ....bara .... hahahahha inte pasta,inte korv, inget gott ,bara kokt ägg. ett rån till det och ....vatten gott som fan. men jag tror nog du klarar det..... sen...

ha det bäst... vad gör du nu då? spyr du??

2009-01-07 @ 15:35:54
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

klart dom säljer semlor

2009-01-07 @ 15:53:14
Postat av: Millapilla

javisst de säljer semlor! hahaha jorå Lillemor ägg är bra.....hahaha men hur gasig i magen blir man hahahahhaha.

Postat av: Tesa

Men gud va snålt..får du inte äta mer??

Jag fick äta över 3000 kalorier om dan jag..då ryms det till o med chips, ju..hehe

2009-01-07 @ 18:38:15
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0