Nyhetera mett i natta!

Jag kan inte sova...! SKRÄLL. Så jag läste aftonbladet och grönna te litte:

* En militärövning i Norge var nära att sluta i katastrof på torsdagskvällen.

Två norska F16-flygplan skulle skjuta ner en oljetanker men missade målet med 1,5 kilometer.

Istället träffades ett flygtorn där fyra personer befann sig.

Och i detta land bor min dotter! Livsfarligt! Kan man sikta så jäkla fel? 1,5 kilometer....herregud!!! Flytta hem igen Nennisen!!! Norskar är livsfarliga!!!!!

*Jennifer Lopez är också livsfarlig! Hon kastar kastruller på Brad.

Hehehe....så arg har inte jag varit...än. Jag har bara kastat en tv-dosa på min ex-make. Men den fegisen duckade så dosan flög rakt igenom en skåplucka på bokhyllan. Bra onödigt av honom att ha sönder möblerna va???

*Reinfeldt har svårt att nå de unga väljarna.
Med en mer ungdomlig framtoning skulle fler ungdomar kunna identifiera sig med statsministern, tror Sebastian Norde från Gävle. En tatuering på bröstet hade gett Fredrik Reinfeldt en tuffare framtoning.

- Han saknar lite coolhet med sina hundvalpsögon.

Med en mer ungdomlig framtoning skulle fler ungdomar kunna identifiera sig med statsministern, tror Sebastian. En tatuering på bröstet hade gett Fredrik Reinfeldt en tuffare framtoning.

- Han saknar lite coolhet med sina hundvalpsögon.


Sebastian Norde är väl en schysst kille....men otroligt korkad. Ungdomarna är väl smartare än så!?
Inte fasen finns det någon som kommer att rösta på Reinfeldt, någonsin!!!! Men det vore ju ändå lite kul om han tatuerade och piercade sig lite här och där så att hans personlighet träder fram lite mer.

.

*Den morddömde man som tvingades avbryta sina läkarstudier på Karolinska Institutet (KI) har antagits till Uppsala universitets läkarutbildning, erfar Upsala Nya Tidning.

Hjälp, en läkare som har mördat en människa!
Herregud.........det får mig att tänka på min egen doktorska. VAD har HON gjort tidigare??????? Minns ni när hon gav mig två sorters mediciner som om de togs tillsammans så kunde de leda till döden!!????
Rädda mig! Ge mig en ny husläkare GENAST! Hon tänker mörda mig på riktigt!!!

* Let´s dance.

Reglerna är stenhårda: endast kändisar som inte behärskar så kallad tiodans får vara med i "Let's dance".

Laila Bagge klarar sig igenom denna teknikalitet - men det är med nöd och näppe.

- När jag var 16 gick jag en musikalutbildning, där man bland annat fick lära sig balett och jazz, berättar Laila Bagge.  

Har du hjälp av den när du dansar i programmet?

- Ja, absolut. Jag har lärt mig bra hållning, till exempel. Folk som inte har dansat förut går ofta ihopsjunkna. Men jag vill betona att jag inte är någon dansare, säger hon.

Hasse Aro tror att han är chanslös mot de som ligger i "första divisionen" vad gäller slutvinsten.

- Nej, vinna kommer nog någon som har lite mer erfarenhet att göra. De är ju bättre, säger han.

Före detta proffsboxaren George Scott, 42:

- Det är absolut en fördel om man har dansat förut. Men jag tycker bara det är kul att Laila är duktig, säger han.

~Hasse Aro, du skulle nog inte vinna ändå, även om alla var lika kassa på att dansa som du. Det krävs liiite utstrålning också! Loser!!!

~George Scott, du är en riktig karl du!!! Inte avundsjuk utan bara glad för någon annans skull. Schysst!

~Laila Bagge, du är BÄST!!!! Så himla snygg, sexig och suveränt smidig!!!  Kjell är kär i dig och jag tror ta mig tusan jag också är det....! Go girl!!!



Slut på nyheterna, resten får ni läsa själva. Jag fortsätter med fler tankar om Let´s dance:

Dagens töntigaste
: Graafs troschock....hahahaha...så dåligt!!! Hon var ju inte ens sexig!!! Sådana trosor hade Jenny när hon var liten baby!!! Ankstjärt kallades de....hahahaha.

Dagens skönaste: Carl-Jan.......han är ju så oemotståndligt, charmigt värdelös!!! Man kan ju bara älska honom...."min rumpa är dallrig" hihi....härlig gubbe!

Dagens Frisyr: Elisabeth Höglund. ÄNTLIGEN!!!!! Och snyggt var det också!!!

Dagens bästa: Tony Irving vill ha STORA karlar...hahahahaha! Så härligt fnissig han är! Och vilket par de skulle bli Magnus och han....Yrvette love!

Jaha....nu är klockan 4. Om man skulle ta och göra ett försök att sova lite då kanske. Jag vet inte riktigt hur jag ska ligga, men Tesas tips om att ha benen i 90 graders vinkel var bra, bara det att det är så bökigt att ha en stol i sängen....hihi.



God natt med er....eller god morgon!



Kommentarer
Postat av: anette

ja godmorgon säger jag....fick du sova nåt?

vi kollade på samma utbud igår ser jag....håller med om din bedömning a vdeltagarna

är ryggen nåt bättre?

2009-01-17 @ 08:22:39
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: maria

Nej, ryggen är mycket sämre.

Jag går och står likadant som Ronnie nu.....jag kan bara TÄNKA mig hur jävligt han har det VARJE dag!!!!

Stackars karl!!!



Och jodå, jag har sovit några timmar. På knä med rumpan i vädret och ansiktet rakt ner i kudden, ingen vacker syn kan jag tro, men det var enda sättet......

2009-01-17 @ 08:32:33
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Visst är Laila Bagge bra?! Även Morgan är duktig.

2009-01-17 @ 09:09:16
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0