Omsorg och omvårdnad

Ryggskottet dödar mig!
jenny, den olycksaliga ungen daskade till mig i rumpan förut. Hon menade inget illa och tänkte sig inte för. Hon var så orolig och ångerfull sedan, stackars unge.
Men när stora starka mamma bölar, då är det illa. Hon blev väl chockad!

Middagen har  Lojjan, Jenny och Kjell fixat med hjälp av order från sjuksängen. Såsen var jag tvungen att gå ner och fixa på plats, men Lojjan assisterade.
Jag är helt totalt handikappad!!!

Insmord med Voltaren på hela ryggen, Diklofenak i magen och vin att svälja ner med.....nu var det väl själva faen om inte värken ska ge sig i alla fall.
Åtminstone så att jag kan andas lite.
Varje andetag hugger som en yxa i ryggslutet. För att inte tala om när jag måste hosta....jag dööör hellre. På riktigt alltså!
och här snackar vi kvinnor om att föda barn....bullbajs....!
Äh...jag skojar....givetvis gör det inte lika djävulskt ont som att föda barn.
Om föda barn är en 10:a så är detta en 6:a och en spik genom fingret en 3:a, på smärtskalan. MIN smärtskala alltså.







Nu är det P3 Guldgala som gäller.



Kommentarer
Postat av: anette

ja bara ta allt du kan så du slipper det onda åtminstone stundvis

smaklig spis

2009-01-17 @ 21:20:02
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

ja bra jobbat. fortsätt ta alla piller och insmörjningar nu, så att det kanske har nån chans att bli bättre. det kanske finns annat du kan få också? det vet jag inte. typ av doktorn liksom. men nu gör ju du allt DU kan. schysst att dom tar hand om dig. det har du förtjänat /kram

2009-01-17 @ 22:07:07
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0