Skandal

Inte ett pris fick de på Grammisgalan. Inte ett pris på P3 galan heller! Skandal!!! 
Jag pratar om Takida! 


Årets bästa ALLA kategorier!!!
...and my winner is...TAKIDA med Curly Sue.
 


Nästa skandal:
Robert Wells åkte ur Körslaget! Bästa kören idag! Folk måste ha varit så säkra på att de skulle vinna så de struntade i att rösta. Någon annan förklaring finns inte!!!
Hur Snygg-Erik kunde vinna över Wells övergår mitt musikförstånd!!!
 Btw så är Robert Wells sambo med Maria Sköld från Säffle. ALLA snygga tjejer har sina rötter i Säffle....
ex. Ovanstående Maria, Julia Roberts och så JAG då förstås!!!! Och faster Margareta!!!!    

Skandal 3.
Kitty Jutbring


Fan, jag har ju gillat henne!!! Hon var helskön när hon var med i BAREN och jag tyckte det var kul att hon skulle vara med i Let´s dance, men det tar jag tillbaka.
Hon är bara en barnslig fjant som tror att hon är rolig! Om hon nu tycker att programmet är så värdelöst så att hon har som sitt mission att förstöra det, så fattar jag inte varför hon ställer upp och är med!!??
Men det kanske är det som är hela grejen?
Uppmärksamhet får hon ju i alla fall....även om den är negativ. All reklam är bra reklam....eller?
Äh, gå och lek med någon annan barnrumpa...lek med Baren-Robban vettja!!!

Gnällande och klagande.......så trist jag är!
Jag ska avsluta med något bra och positivt. Jag har sovit några timmar. Ryggskottet är nu nere på 5,75 på smärtskalan. Alla ungarna har varit görgoa idag. Maten och semlorna var suveränt goda. Det ligger nybakat bröd på bänken i köket.
Jag håller på att skissa på min livsplanering......jag ska göra en "anette" , dvs planera om mitt liv och prioritera mig själv i den planen. Färjestad vann idag...har 6 poäng mer än Brynäs och Djurgården ligger under strecket.



Kommentarer
Postat av: alexandra

så bra att de tog hand om dej.

2009-01-18 @ 06:20:54
Postat av: Arandur

Hopas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-18 @ 06:30:26
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: anette

men så kul att vara en liten inspirationskälla....det gör det hela ännu mer meningsfullt



skönt att du sovit lite....inget blir ju bättre av att inte sova, kanske ryggen ger sig lättare om den fmn vad vet jag?



kram på dej

2009-01-18 @ 07:26:28
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: maria

Arandur, vem du nu är...fuck off!!! "hoppas du får en bra helg..."

Sure, my ass att du har läst min blogg när du kan säga så!!!! Jag har ont så jag vill dö och helgen är snart slut!!!!!

Trevlig helg själv din idiot!!! Du försöker bara ragga läsare till din sida.

GLÖM DET!!!!



2009-01-18 @ 08:44:40
URL: http://yrvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0