Snyggare bröst?!

Få snyggare Bröst
Naturlig bröstförstoring Gå från A-kupa till B-kupa

Hm...den här reklamlänken fann jag under mitt förra blogginlägg.
Hur kan man få bort sådan här reklam som läggs in utan att man bett om det?
Att få snyggare bröst är liksom ingenting som hör hemma på min blogg!!!! Verkligen inte!
Snyggare bröst än mina är svårt att få!!! De är alldeles perfekta som de är!!!

Hade det varit något om att få snyggare rumpa så hade det gärna fått stå kvar.


Detta är INTE Kjell!


Och på "naturlig väg" stod det också...?! Inget är väl naturligt om man manipulerar kroppen på något sätt?!

Nä, bort med sådant från min blogg!!! Rör inte min blogg! Rör inte mina boobies!!!


.......och med sådana bröst som man nu råkar ha fått så får man naturligtvis så HÄR fina långskaftade mörkröda rosor av sin man när han kommer hem.

3 st var det också..ojsan då!!!  Tackar!!


Men nu höll jag på att glömma dagens lunch! 
Här kommer den nu då:
 


Jajamen....tillbaka på banan igen! Kexchoklad till lunch är kanon! Dessutom en alldeles superbra tidning som jag nyligen upptäckt: M magasin, för ett spänstigare liv.
Nästa månads nummer kommer att bli spännande.
Då har de med ett reportage som kallas: Har du kommit i bitch-åldern eller är det en mitt-livs-kris.

Hm....vad är det som utesluter det ena eller det andra???
Idag har jag nog haft min bitchigaste dag EVER!!!! Och alldeles mitt i livet är jag också! 

Ha en underbar fredagskväll! Det är säkert något bra på tv:n. Gå in och kolla Lillemors blogg, hon brukar ha koll på tv-programmen. 

Kram på er alla mina blogghäxor!




 

Kommentarer
Postat av: Monka

Du är då för skön tjejen...Kram

2009-01-09 @ 21:08:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27905
Postat av: Lillemor Lindqvist

om du vill ta bort reklamen så tror jag du t.o.m får betala för att slippa den.men det vet jag inte.. kan kolla om du vill?

men vilka fina blommor. jag kollar lets dance idag det är allt jag vet faktiskt. pinsamt dåligt insatt i tvn idag hahah. ha en underbar helg..

2009-01-09 @ 21:18:15
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Millapilla

Hej gumman! Läste förra bloggen.....vilken j---la puckodoktorska..men det har vi ju vetat innan. Att behöva ryta till hmmm....Ja denna reklam på bloggar..håller med man vill ju inte ha vad för reklam som helst. Vackra rosor. ha en bra helg.KRAM

Postat av: vivan

Vad är det som händer på blogg.se

Kommer inte in på publish. me...

Men vilka rosor...Kjelle hela dagen förstår jag...

ha det så gött! kramen!

får se om det går att kommentera nu???

2009-01-10 @ 14:39:22
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0