Sporty-Yrvette

Klockan tre är det en dokumentär på kanal 1, om Stefan Holm, vår lokala stolthet. Pappa Johnny har en massa privata klipp som han visar. Det ska jag faktiskt  ta och se. 

Sen efter det så är det konståkning. Jag ville bara slå ett slag för en helt ok sport som inte är så macho, och därför får de som tränar det, de allra sämsta träningstiderna i ishallen. Före klockan 8.00 på morgonen och efter klockan 22.00 på kvällen. 
Men nu gjorde en ryska en "Bröstkupp" på isdansen igår, kanske kanske kan de nu få lite humanare istider!!!!! Kanske i direkt anslutning till elitlagets träningstider.....eller strax innan en match???? 



Innan tv-sporten drar igång så ska jag fixa lite käk och sen ta in min mysis-katta. Hon är min bästa tv-kompis! Hon gillar alla program som jag gillar! Vi myser i samma filt. Jag kurar under den och hon ligger och puppar på knottrorna på den.
Min sammetsmjuka lilla angoratuss.......mysigaste katten ever!



Till och med Magnus älskar henne! Han har aldrig varit så här gullig förut. Nu pussas han och tvättar lilla M-eli som om hon vore hans baby! Gulliga tuffingen Magnus! Vad vore livet utan mina djur???


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

Inget.. Precis samma här- om jag inte haft dom.

Ja, jisses! Såååå roligt..





(Kolla?! Stor bokstav i början av meningarna hahahaha)

2009-01-22 @ 14:27:36
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Men jag blir så stolt över dig!!! Du KAN ju stava!!!!

2009-01-22 @ 14:47:50
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: anette

hahaha vilken tråkig miss för henne



ja djuren dessa djur....ibland kräker jag på dom för att i nästa sekund älska dom så det gör ont

dom är bara BÄST

2009-01-22 @ 14:51:53
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vilken tråkig miss för henne



ja djuren dessa djur....ibland kräker jag på dom för att i nästa sekund älska dom så det gör ont

dom är bara BÄST

2009-01-22 @ 14:52:29
Postat av: Cilla

Vilka sötisar va!! Ja vad gjorde vi utan våra djur? Kolla in min nya fågel på min blogg hahaha

2009-01-22 @ 18:41:13
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: vivan

Va,han är gllig, och lilla M-eli...ser att de har tjock och fin päls!Skönt att de är sams, här bråkas det, Nisse har för hårda tag, och då skriker Essin...men för det mesta går det bra!



Eller så kommer de att visa det på bästa barnprogramtid,nu när hon visat tutten och gjort en Jackson!Nu till sängen, men först väcka patron,som sover framför tv,n...baha!!!nati natti!

2009-01-22 @ 22:34:21
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: britten

Å så söta dom är å Magnus han är ju helt underbar...vad gjorde vi utan våra djur som sagt var...kram

2009-01-22 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0