Tack och lov att denna dag är slut!

En riktig skitdag, förutom goa kommentarer från er och framförallt från världens bästa dotter.

Men en mycket bättre bantardag än igår i alla fall. Idag har jag ätit lite mer normalt.

Här är min lunch, Laxgryta med ris.



Din plan: 1530 kcal

Protein 10 - 20 %

Fett 25 - 35 %

Kolhydrater 50 - 60 %


Idag: 1686 kcal

Protein 13%

Fett 45%

Kolhydrater 42%

Alkohol 0%

156 kalorier för mycket...ha...det är ju ingenting!!! Det är en banan och en paprika för mycket....! Och ändå har jag inte ens börjat att banta!!! Jag kommer att vara mager som en skrika innan sommaren...

Annat bra idag? Nä....!

Annat idag då? Nä, jag har inte gjort ett dugg!!! Absolut ingenting! Vad bloggar man om då?

Tja, jag kan väl ta lite nyheter.
Aftonbladet idag, relationsdramatik!

1. Dramat som utspelar sig i New York, USA, tog sin början för sju år sedan när doktor Richard Batista bestämde sig att donera sin ena njure till sin hustru Dawnell Batista. 

- Min första prioritet var att rädda hennes liv. Den andra bonusen var att få vårt äktenskap på rätt köl, berättar Richard Batista.

Men i juli 2005 lämnade Dawnell Batista in en ansökan om skilsmässa och det fick maken att se rött.

Nu har han stämt henne för att få kompensation för njuren som han tidigare gladeligen donerade. Batista vill ha motsvarande cirka 11 750 000 kronor.
 
Men hallå din gam!!!! Du kan ju inte komma och kräva betalt för något du gett bort!!!! Bad loser!!!!

2. Gam nummer 2!!!



En Kambodjansk surgubbe gick med på att dela ALLT lika vid en skilsmässa, t.o.m huset sågade han mitt itu!!!

3. Italienskt hett humör!

När hennes man inte hade legat med henne på sju år vände sig en siciliansk kvinna till domstol och begärde skilsmässa.

Fallet hamnade i italienska Högsta domstolen, som slog fast att kvinnan inte bara hade rätt till skilsmässa; mannen tvingades också att betala underhåll som straff för att ha "kränkt hennes värdighet".

Sex-stoppet började när hustrun hade fräckheten att säga emot sin make i en familjedispyt.


Men guuud kvinna!!! Hur VÅGADE du??? Hahahaha....ja jäklar, man borde kanske passa sig!!!

Hu, vad läskigt det kan vara med relationsproblem ibland!!! I kärlek och krig är allt tillåtet!!! 
Bevare oss alla för sådana besvärligheter!!!!


 

Kommentarer
Postat av: vivan

Himel vilka historier du dukar upp...karlslokar!!!

kramen!

2009-01-09 @ 19:15:53
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: vivan

Pasa dig, så du inte blir mager som en jakthund!

kramen!

2009-01-09 @ 19:17:17
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0