Ur led är tiden!

Nu finns det all anledning att oroa sig för oss här ute i Stubberudshaget. INGET är normalt här längre!!!
*Jag har sovit ca 10 timmar det senaste dygnet. Varför?
* Kjell bloggar. Varför?
* Jag sitter just nu och upprepar i mina tankar: Durch für gegen ohne um.......Durch für gegen ohne um.........och kan INTE få stopp på det. Varför?

VAD får min hjärna att sitta och rabla tyska prepositioner som styr ackusativ mitt i natten???
Varför inte de som styr dativobjekt istället???? Aus-außer-bei-mit-nach-seit-von-zu......! Varför?!!

Kanske för att vi diskuterade drottningens fruktansvärt dåliga svenska. Öh...hur dumt lät inte det nu då....hahahaha! Varför sitter jag och Kjell och diskuterar hur Silvias svenska låter?????
Detta kanske är allvarligare än ni tror!



Jaha ja...och nu kom Kjell nerför trappan. Dags för natt-pinkningen! Han vinkar till mig! Varför?
En del frågor har jag faktiskt svar på. I detta fall så beror det på att han är för trött för att säga hej, så han vinkar istället.

Ja, ni fattar va.....lite weird...eller hur?

En möjlig förklaring till varför jag beter mig så underligt kan ju vara att jag haft så förbannat ont i kroppen en längre tid nu. Fibromyalgi-värken sitter ju inte i musklerna utan är ett fekommando i hjärnan. Hjärnan har alltså jobbat som en tok med att skicka ut falska smärtsignaler till alla muskler och leder. Sen på det som extra belastning så skickar ryggskottet SANNA smärtsignaler till hjärnan! Inte konstigt då kanske att den fått totalfnatt nu?!!!

Men hur förklarar man Kjells beteende...hahahaha? Han är ju minst lika knepig som jag...hahaha! Den stollen är hur kaxig som helst på sin blogg...........på en fråga under fliken "Om mig", har han svarat:
Vad kan man leva utan? Svar: Min fru.    http://www.nogg.se/about.asp?idHomepage=95355
Att han vågar???!!!! Han är ju inte klok!!! Nä...jag tror jag ska gå upp och ta honom ett redigt tag för det nu!!!



Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

men!! har du sovit tio timmar? varför? gå igenom hela dagen! vad gjorde du? vad gjorde du inte ..kanske e viktigare. och vad åt du och vad har du tagit för mediciner. gå igenom allt. börja skriv upp! du kanske kan lösa dina sömnproblem själv.??? ingen annan lär ju göra det. gå igenom ALLT!! lova?!

2009-01-26 @ 07:52:39
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Lillemor Lindqvist

godishuset låter som det skulle gå. men kan DU??? jAG KAN KANSKE INTE SÅ MKT MER. MEN VI KAN VÄL INTA SOFFLÄGE HÄR EFTERÅT??? oj caps-lock.sorry. jag ringer dig

2009-01-26 @ 08:16:56
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: britten

Å här är det tvärtom nu...jag somnar när dte är dax för moffi att gå ut och pinka...tror jag ska skicka ut honom själv idag..bloggade lite med din make...

2009-01-26 @ 09:28:37
Postat av: maria

Britt: Ja det är ju själva faen vilken stöttning han får där av alla tanter!!!

Och nu...även DU min brutus!!!!

2009-01-26 @ 09:34:33
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: britten

men gumman..du måste läsa mellan raderna !

2009-01-26 @ 12:01:39
Postat av: Daniel

Jag borde komma mer några vinflaskor till er så det skulle blir lite ordning i stugan hos er!

2009-01-26 @ 12:12:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: vivan

Var har du tagit vägen Maria!

Inte har du gått och lagt dig redan...låt det inte bli en ful ovana att sova 10 h....eller bloggar du med konny???? kramen!

2009-01-26 @ 23:07:14
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0