Men så här då kanske...?

Svart soffa är dösnyggt, men.....!
Kritvita Challe skulle då antingen få rakas eller färgas svart! Han fäller som en julgran i januari!!!!!!!
Är det mot djurskyddslagen att färga håret på hundar?


Alternativet är då en vit soffa. Den skulle bara föra med sig gummistövlar till katterna, när de ska vara ute. Det verkar enklare...och mer djurvänligt på något vis.......



Men då känns ju bordet alldeles galet fel.....
Suck!!!!
Det borde vara silverfärgat, men då DÖDAR Kjell mig!!!
Eller...det gör han nog inte....han är ju ganska fredlig av sig....hihi! Jag chansar!

Ok! Dagens TO-DO-lista:
Åka till Ikea och köpa ny soffklädsel och en ny takkrona.
Köpa silverfärg till bordet.
Köpa nya gardiner.....vita......eller gråa.
Köpa 2 nya kuddvar.
Köpa 2 svagt babyrosa kuddar
Köpa rosa tulpaner
Men först av allt, åka till Kjell och "låna" hans kort.

Alternativ 2: Jag hänger ett supersnyggt tyg över hela den nytapetserade väggen och behåller soffan som den är!!!


Häj mä er! Vi hörs ôm e stônn!

Kommentarer
Postat av: anette

du resonerar så klokt....jag tror katterna klär bättre i gummistövlar än challe gör i svart päls hahaha

återigen en spännande dag.....längtar efter nya foto

2009-01-13 @ 09:14:10
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lojjan

Vilken snygg tapet! Blev ju skitbra! Tror även på en vit soffa, men vi har ju haft vita fåtöljer och det är inte alltid så roligt tyvärr. Men jävligt snyggt när det är rent! Du borde va skitnöjd för det är supersnyggt! Kram

2009-01-13 @ 09:22:57
URL: http://lojjan.blogg.se/
Postat av: maria

Jag fick en idé.....alternativ 3. Ja, så får det bli..... Ni får se senare idag....kram och ha en bra dag. Jag sticker till stan nu.

2009-01-13 @ 09:23:54
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Cilla

jisses så spännande o invänta alt 3, vad har hon nu hitat på.... Personligen tror jag på en ljus inredning. Kan bli mycket med svart eftersom det är så litet. varför inte beige eller mot det ljusgråa hållet? Väntar med spänning

kram

2009-01-13 @ 09:27:03
Postat av: britten

VIT SOFFA ABSOLUTA::IKEAS VITA SNYGGA ÄR JU TVÄTTBAR::::DEN BLIR SNYGG:::

2009-01-13 @ 18:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0