Negerbollens återkomst


Den här "snygga" postern kan man köpa på ebay för 700Usd = 5600:- Skulle det funka att sälja posters på Reinfeldt tro? Priset kanske skulle få sänkas lite i så fall, till typ......gratis om man fick en brödrost med på köpet!
Men så är ju inte han den första negerstatsministern heller..... och det är ju en STOR skillnad!!!

Att det ska vara så märkligt detta med att han inte är VIT, Obama alltså! Jag fattar inte riktigt grejen med det. Han är väl en vanlig karl för det? Eller...nåja...kanske lite större då...hehe!
Men det kan ju inte vara så märkvärdigt så att de i varenda beskrivning och reportage om honom som president måste vara ett inlägg om att han är AFROAMERIKAN.
Hans mamma är från USA, men med rötterna i Irland och England. Hans pappa från Kenya. Själv föddes han på Hawaii, men flyttade sedan till Indonesien när mamma gifte om sig med en indones.
Han skulle ju lika gärna kunna beskrivas som Brittamerikan, Asiatamerikan eller Hulahulaamerikan, men nej...afroamerikan är han!
Varför?
För att amerikanarna ska kunna stoltsera med vilket öppet och fint folk de är som tillåter en neger att bli president???

Men det kunde lika gärna ha varit en galen EuroAmerikan som fått makten!

Läcker brevkniv förresten!!!!


Nu har ju USA visat att det är ok att vara neger.
Är det ok för oss här i Sverige då, att få kalla negerbollar för negerbollar?  Jag hoppas det. Det känns så löjligt att säga chokladbollar till något som inte heter det. Som att kalla Kjell för Conny. Det blir lite dumt och löjligt tycker jag.

Och det ska vara kokosflingor på dem och inget jäkla knastrigt pärlsocker!!!

Och jag har INGET emot negrer! Det är ju min planering inför ålderns höst att ha en egen neger. En stor, stark och blank neger som ska hjälpa mig i trädgården när jag blir gammal och skröplig! Nu antar jag att det är många av er som tror att jag är rasist...eller hur?
Glöm det!!!! Det är det sista jag är! Jag bara irriterar mig på allt fjant runt ordet neger. Neger är INTE det samma som Nigger! Det är en jäkla skillnad på de benämningarna!  

Min rasfilosofi: Jag anser att alla människor är människor och inget annat!!! Oavsett vart de är födda, vilken hudfärg de har, vart deras föräldrar kommer ifrån eller vilket språk de pratar.

Jag kan ju lika gärna dra min könsfilosofi också då, nu när jag är på G:
Kvinnor och män är människor....MEN vi är olika!!! Tack och lov!!! Prisa Gud!

 
En rekti kar: Al Bundy                              Världens bästa Yrvette!

Till sist......
Kör hårt Obama!!!!




Kommentarer
Postat av: Tesa

Oj...tro jag har smittat ner dig genom bloggen? Spridit oturen som grasserat här i flera år..jag får kanske hålla mig härifrån..

Magen mår bättre idag..så även näven. Jag tror att magen har fått nån liter kaffe för mycket det sista bara...får väl dra ner lite och hålla mig på 10 koppar eller nåt

2009-01-21 @ 08:16:51
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
Postat av: Tesa

Förresten...det glömde jag ju...

Håller HELT med dig när det gäller negerbollar, människor och män o kvinnor

2009-01-21 @ 08:18:01
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0