Nattgrubbel och dagens dilemma!

Jag har ju inte sovit alls inatt som sagt, men i morse nickade jag till och rasade rakt ner i tangentbordet. Ett litet märke vid näsroten fick jag...hehehe...snyggt!

Sen när jag pratade med Lillemor så måste jag ha somnat. Jag har ingen aning om att vi sagt hej då.......när jag vaknade så hade jag telefonluren i handen....



Jo, jag har grönna lite i natt då!!! Hur skulle ni välja?
 
Alt  1
Några av fjolårets myggbett


+



ELLER

ALT. 2
Sex in the city liv utan min trädgård, klåda, ärr, infektioner och inflammationer.


+




Kommentarer
Postat av: anette

inget lätt val....men gud så snygga vi är!!! haha hade nästan glömt , bra med en påminnelse..

dina myggbett är inte att leka med ...synd att du inte kan välja stubberud utan myggor....hmm

2009-01-28 @ 15:45:51
Postat av: Lillemor Lindqvist

sex and the city "störakt" du ska inte behöva uthärda det där..PLUS att stubberud inte har en trädgård. stubberud är en park i kils kommun...... klart trist ...men ja, stan kan man åka från när man vill... och saknar du blommor att peta i och gräva upp så vet du vart jag bor kraaaam!!!

2009-01-28 @ 16:17:28
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Daniel

Stinkande mysspray på å hemmafest på terassen!

2009-01-28 @ 16:28:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: nenny

åh va fin bild på kära stubberud... just det, maja baja igår;D så hon mår bra nu, hehe. love u!

2009-01-28 @ 18:13:24
Postat av: Inger

Herrejösses vilka pinglor, näe trädgård kan man inte va utan, smörj in dej vetja o åt persilja, slänger med en kram.

2009-01-28 @ 18:20:53
URL: http://wwwnogg.se/bjären
Postat av: britten

ja jag vet inte vad jag höll på med i morse,,,somnade också eller fick ett slags bortfall ...Men i dag har jag klarat första tentan på det jag läser ...hurra hurra ....75 frågor 3 fel...kanske är man inte lika dum i hövvä som man tror ...

2009-01-28 @ 19:30:54
Postat av: Anonym

Hmmm. Tror du skulle sakna Stubberud. Men du är som sagt välkommen hit, här har vi ju ingen mygg men många härliga havsbrisar



kram på dig

2009-01-28 @ 21:45:56
Postat av: Cilla

Hahaha.. hade för bråttom!! Det var jag som skrev att du är välko....jamen det fattade ju du...

2009-01-28 @ 21:51:44
URL: http://cillnius.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

persilja???

2009-01-28 @ 23:07:55
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

JAG frågar inet och jag har gjort som du sa....jag satt i soffan och hängde inte upp en endaste gardin hahaha toka!!!!!!!!!!!

2009-01-29 @ 05:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0