Slö dag!

Äh.....jag orkade inte fortsätta röja här hemma, så jag drog till stan och tänkte att någon ville klippa mig. Men det ville inte någon! Jag fick en tid i morgon istället.
Jaha, vad gör man då i stan???
REA såklart!
Jag fick en minikasse med lite kläder, men alltid något.
Varma praktiska kläder att ha nu när det är så satans kallt!  INTE!!! Just nu -12 grader.
Ett ljusgrått plisserat linne, ett smaragdgrönt linne med svarta spetsar, en lila top och ett gräsligt lila skärp. Skärpet och topen ska jag ev ha på fredag när vi ska på hockey-gala.
Jag köpte ju tidigare en lila klänning som jag skulle ha då, men...nja, jag vet inte. Jag hade den på nyår men jag trivdes nog inte så bra i den.
Men något lila ska jag i alla fall ha!
För mig så kommer Färjestad alltid att vara lila/gult, hur många gånger de än byter lagfärger.



Efter shoppingrundan åkte jag hem till Babsan och drack kaffe. Och hörde samma gamla historier som hon redan berättat 15 gånger tidigare.
Skön avkoppling faktiskt. Man behöver inte lyssna utan bara nicka lite då och då...hihi!
Hoppas att jag INTE blir så tjatig när jag blir gammal.

Hm...gammal förresten!!!! Enligt Lillemor så är slutet på livet när man fyllt 35! Tackar!!!! Då har jag levt på övertid i 12 år! Konstigt att jag inte börjat ruttna och lukta illa än? Men det kommer väl!

Och vad gör man ikväll? 
Kjell har tagit en night off för att se på hockey från nu till klockan 04.00 i natt. Spännande liv!!!
Ensam hemma och inte ett skit på tv.n!!!! Virka? Blogga? Näää, jag vet faktiskt inte! Konstig känsla. Jag vet inte vad jag ska göra...hahaha...jag som brukar ha så fullt upp så att jag inte ens hinner att äta!

Ha en bra trettondagsafton, vi ses!

Förresten så är trettondagsafton en jäkla bluffhelg! Den firas egentligen till minne av de tre vise männen!
Har NÅGON NÅGONSIN sett tre visa män samtidigt på samma plats?
Näää!!!! Omöjligt! En anledning till att inte tro på allt som står i bibeln!



Kommentarer
Postat av: alexandra

Maria,du hittar ju en massa snygga kläder,wow alltså

2009-01-05 @ 20:39:45
Postat av: anette

vi har -13....hmmm märkligt! kallt som !!!

ha en bra göraingentingkväll...fler såna åt folket

2009-01-05 @ 20:43:02
URL: http://nettis69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0