Något känns fel!

Är man född i vågens tecken så är man velig och ska väga allt på vågskål. Just nu sitter jag och stirrar på min soffa och funderar: Vore det snyggare med en svart soffa till den tapeten?
Blev det för oroligt med en blommig tapet till en rutig soffa?




(målad med pensel i paint....urtjusigt hahaha)
Vad tror ni? Ska jag köpa ny klädsel till soffan?......

Eller är det här felet ligger????


Nä, jag vet inte....jag får lägga mig i soffan och kolla och känna in hur jag ska göra.

Hjälp mig gärna!

Kommentarer
Postat av: anette

faktiskt så tänkte jag detsamma när du visade det färdiga resultatet.....enfärgad soffa blir nog bäst...svart eller nåt annat, svart är jobbigt med alla djurhår...syns på direkten, men snyggt som tusan

2009-01-13 @ 06:28:15
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: steffen

"Klart soffan ska vara svart! Skitsnygg tapet btw.

Kanske blir too much med svart gardin till svart soffa i det lilla torpet. Jag skulle nog kört på nåt ljust o enfärgat i fönstret, för att inte konkurrera ut fondväggen." säger det store inredningsgeniet och anlägger en kännar-min:)

2009-01-13 @ 06:29:33
Postat av: Lillemor Lindqvist

nej svart soffa blir urtjusigt och svart gardin också, så det bryter av.men du skulle ha den svart och vit rutig. finns det??



och massage till en fibro patient????? jo jag tackar ja...!!!! mörda mig hellre.. nu får ni läsa på lite. fibro och massage = döden...

2009-01-13 @ 08:08:25
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: sidsel dybwad

Hei Maria, kjempefin tapet. Jeg ville ikke valgt sort sofa fordi rommet er såpass lite at sofaen vil dra til seg alt lyset og rommet vil bli mørkt, Ville heller valgt en lys (lilla, bers, grå) ensfarvet sofa.

2009-01-13 @ 09:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0