Varning på stan!


Dagens sysselsättning!


Jag är på ett jävla bra humör för REA idag.
Om det är NÅGON som tror att de ska kunna knuffa lite på mig idag så tror de fel.
Den förste som råkar nudda mig slår jag på käften!!!  Jag ska egentligen inte ha något, men det är då som alla fynden brukar dyka upp. Perfekt reahumör och utgångsläge alltså!

Jag har sovit också! Som en stock! Kroppen skriker....men jag är utvilad. Jag hoppade i ett kokhett bad igår och smälte musklerna. Sen skällde jag lite till på "någon" sen sov jag gott.



Ibland verkar det som om "någon" helt har tappat huvudet!

För att i nästa stund ha huvudet på skaft och vara den mest förstående och klokaste som finns!


Lite förvirrande, minst sagt!!!
Nu är det i alla fall frid och fröjd i Stubberud igen.....förutom att min vidrigt översexuella hund har rymt till sin löptik igen. Denna gången skiter jag i honom. Han får väl sätta på damen då om han vill!!!

Vad är det med det motsatta könet ibland????
Det sägs att kvinnor är svåra att förstå sig på.....men karlar då?! För att inte nämna hanhundar!!!!
Suck!!!!
Nedanstående förklaring funkar inte här i denna familj, varken på människor eller djur....men det kan ju finnas andra orsaker som har med samma kroppsdel att göra...??!!


Vad trist jag är......jag börjar ju bli en sån där bitter klimakteriekossa!!!!! Jag som ÄLSKAR karlar i vanliga fall!!!!
Jamen jäklar..... jag blir 48 år i år!!!! Det är väl dags för lite klimakteriehysteri då???!!!! Hjälp!!!!

Lägg till det på mitt redan galna reahumör så jäklar kommer det att vara farligt att träffa mig idag!!!
Hehehehe....HUK ER I BÄNKERA.....here I come!!!! Passa er för faen!!!





Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

ja men dom är födda utan hjärna. ju.. empatin tas över av deras behov att vara missförstådda genin..eller nåt. idioter..

ha en bra dag. däng nån från mig med

2009-01-03 @ 10:59:27
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: britten

Good luck med rean ..jag har cillas tjejer här .so´m ska ut på rea men tant britt stannar hemma-.....kram

2009-01-03 @ 11:27:54
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: vivan

That`s my girl....nu känns Maria Yrvette igen!



Visa vad du hittad på rean...jag orkar inte åka in till Ö-bro....band en massa hysteriska kvinnfolk...



här äter vi Råraka lingon och bacon till middag!!



Så skönt att du fick sova, ta det nu lite lungt ikväll och titta på körslaget!



kramen vännen!

2009-01-03 @ 16:38:39
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0