Det är väl inte så noga......

.....tyckte Lyra, när hon kom hit och friade nyss! Hon höglöper och är såååå sugen!!!



Challe hade inget emot det...men han undrade ju!
-Visst är hon söt....men ganska puckad, tyckte han! -Det funkar liksom inte så, bruden!

Men det är väl inte så noga vem som sätter på vem här ute i skogarna!!! Det är ju mysigt bara att träffas och ha lite kroppskontakt....hihi!

Men jag undrar allt vad Ronja, Challes fästmö,  skulle säga?!


Ja, dessa djur!!! Helt underbara och gör vad de vill, när de vill och med vem de vill!!! Vi kanske skulle ta och följa deras exempel? Det skulle säkert bli färre skilsmässor då...eller inte? I vilket fall så tycker jag det är ganska stölligt att stå där i kyrkan och lova att älska samma karl i 50 år. Hur i hundan ska man kunna veta det???
Jag lovade det.......men jag höll det inte. Vi stod ut med varandra i 20 år bara......!
Sen gick jag och lovade samma sak en gång till...hehehe....hur smart verkar DETdå!!???

Ärligare att säga att man ska älska honom i nöd och lust så länge man har lust, eller tills nöden skiljer oss åt!


Cyniska Yrvette har talat!!! Ändå tror jag på äktenskapet!!! Och jag ger inte upp i första taget!!!








Kommentarer
Postat av: Tesa

Jaha...se här vänder man ryggen till i ett par dar för att man haft annat och göra och genast så blir det nån oordning!! Du LOVADE att hålla ut till Knut!!!

Du kan gott lida lite med alla tomtar så du lär dig att inte ta ut julen i förskott...

2009-01-05 @ 14:55:09
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
Postat av: Millapilla

hahahah djuren är härliga. På ett sätt hahahaha..........nä Milla har aldrig kommit till altaret...hahaha men skam den som ger sig hahahaha.har ju blogghäxor som måste bli tärnor;) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0