I grônninga igen.....

Inatt har jag grônna på en hel del! Och jag kom fram till en hel del smarta saker. Det var liksom som snillen spekulerar...hehehe! Yrvette och Maria, ja ni kan tänka er själva vilken hög nivå det var på de spekulationerna...haha!

Jennys kommentar igår fick mig att tänka till lite. Det är väl bra konstigt egentligen....en liten sketunge på 21 år som är så klok, ska komma och tala om för mig hur jag ska göra!!!
Mina barn är vuxnare än vad JAG är! Stackars barn...hahaha!
Men för att de har blivit så kloka så måste jag ju ha lyckats med något i alla fall, det känns ju bra åtminstone.

Nu var det Jenny som kommenterade, men Johan är lika klok han. Han är nog faktiskt den vuxnaste i vår familj.

Vuxenlista i Flodqvist-Asplund-familjen:
1.Johan 25
2.Linda 31(på uppåtgående, ska bli mamma snart)
3.Jenny 21
4.Kjell 53(Emma)
5. Emma 24(Kjell)
6. Jag 47

Det är bara att erkänna! Jag är en liten snorunge ibland!!! Tur att jag har de här ungarna så att det blir lite ordning och reda runt mig!
Kom på en sak: Istället för Föräldrar på stan så borde de kanske starta Ungar i bushen....hahahahaha! Med ett vandrings-schema så att de kan gå här och patrullera och ha lite koll på mig med sina kloka ugglekögon!


Johan, Emma, Jenny och Linda.


Ja, jag grônna väl på annat också. Jag ska ju till doktorn idag. Spännande!
Undrar vad hon ska säga för helstolligt idag...hahahahaha! Vilken doktor jag har! Hon är ju helgalen....hon lyssnar inte ett skit på vad jag säger....hon bara mal på om sina bekymmer.
Sen när min tid snart är ute kommer hon på att det är JAG som är patienten och då hugger jag!!! Blixtsnabbt som en kobra kastar jag ur mig att jag vill ha en remiss hit och dit, och då har hon inte mycket val för NÅGOT måste hon ju hjälpa mig med.
Idag ska jag ha en remiss för sömnutredning på ÖNH. 
Kolla mina järnvärden.
Kolla mitt höga blodtryck.
Och utskrift på vad de sagt på reumatologen, neurologen och kirurgen, för att jag SJÄLV ska kunna göra en slags sammanställning att visa Förnekelsekassan när det blir aktuellt.

Annat jag grônna på tog upp resten av natten. Viktiga saker som t.ex vilket släkte rävar tillhör......och vad jag ska ha på mig på lördag.
Yrvette och Maria kom fram till att rävar hör nog till hundsläktet och det blir nog den korta svarta kjolen och en top på lördag.
Som ni ser så har jag avhandlat en del....då går det ju inte att sova. Jag kommer att se ruggigt ofräsch ut när jag kommer till doktorskan idag. Bra! Då kanske hon tar mig på allvar! Jag är ju själv alltid så allvarlig, så då kan man väl få kräva det tillbaka, eller hur?












Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

jodå räv=hund hihih ha det bäst hos knasdoktorn idag. säg till henne att vara tyst och ta över.. jag hejjar på dig. lycka till och alltihop

kram

2009-01-09 @ 07:08:12
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

ja du verkar ju ha kommit på en massa viktiga saker inatt....bra då är det löst...slipper du grônna mer nu då

positivt att du är trött o sliten idag när du ska till henne ...vad det doktor hon va hahah

håller alla tummar o tår

kram

2009-01-09 @ 07:50:50
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Millapilla

Jag håller med Lillemor och Anette. Buss på knasdoktorn nu. ja lycka till. Kikar in sen.KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0