Bitterblogg

Jag gick upp och lade mig och somnade om efter förra bloggen. Ligga på rygg med knäna uppdragna gick skapligt bra. Ryggvärken var nog nere på en 5:a, typ som "ångvältsöverkörd" så skönt att slippa yxhuggen!
Blev väckt för att jag snarkade när jag låg på rygg.
Det var alltså bara att gå upp eftersom jag inte kan ligga på sidan. Knövlade mig ur sängen och yxhuggen var tillbaka med full kraft igen!!! 
Ryggvärksanalys = Stark 6:a igen.

Till något HELT annat:
Igår när alla hade åkt ner till sjön så ringde telefonen. Det var en av de mina som hade åkt ner till sjön. Denne någon ville bara säga att allt var bra med hela gänget. Det var fler människor där och åkte skridskor, och en hade ramlat och slagit i skallen i isen. De väntade på att ambulansen skulle komma.  Och för att jag inte skulle bli orolig om ambulansen skulle komma förbi och tuta så ringde denne någon hem till mig. Så omtänksamt gjort!!!! 
Guldstjärna!!!
 
Och nu över till annat igen:
Läge för en fet jävla blommig blogg skulle det kunna vara idag....men inte ens det får ni!

Fulbilder någon? Jaha...det vill ni ha?! Varsågoda då!







Och en liten sång.........från mig, till alla som förtjänar den!

Kommentarer
Postat av: anette

minsann en låt som behöver spelas lite då och då....sen tror jag inte , tyvärr att den person den riktas till fattar men det är ju en annan sak....

2009-01-18 @ 10:24:05
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: vivan

Men stackars Maria! Har det inte gått över än...skitrygg,när den fått så mycket från apoteket!

aj,aj,aj.....inte bra!

Krya på ryggen iaf...kramen!

2009-01-18 @ 10:24:20
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: anette

jag sitter här o gissar hej vilt nu.......hmmm tror jag vet

2009-01-18 @ 10:32:20
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej du min energi försvann innan denna bloggen kom

2009-01-18 @ 10:45:59
Postat av: Lillemor Lindqvist

bra rutet om arandur. folk som inte läser DIN blogg borde inte skriv alls.bara raggar folk.. ochVÄRLDENS BÄSTA LÅT hahahahahhahahaha fy fan så bra... i hank williams anda hahahaha jag garvar högt. men.. tror du den som SKA höra den fattar nåt?? tror inte jag.. sen en annan grej. VEM I HELA HELVETET VÄCKTE DIG FÖR ATT DU SNARKA`?????? vad e det för egoistiskt as????? om du aldrig sover och nu dessutom inte sover och HAR RYGGSKOTT OCH orkar SOMMNA!!! VÄCKER MAN DEN DÅ????? nej för fan skjut den jäveln med harpun och kör iväg med bilen.. hej svejs

2009-01-18 @ 11:21:41
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0