Kjell ska på kurs!

Jag har hittat en kurs som jag anmält Kjell till.

Han kommer att vara borta hela nästa vecka, sen får jag hem en ny och mycket annorlunda karl, hoppas jag.


Hoppas också att han blir glad över en veckas extra semester. De kommer säkert att få det trevligt, grabbarna grus. Sådana här kurser kan vara väldigt intressanta. Olika åldrar och olika bakgrunder blandas och de delar med sig av sina erfarenheter och färdigheter.



Kursdag 1

Fm
Vad man gör med fulla soppåsar?

Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.

Em
WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp

Kursdag 2

Fm
Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering?
Och hur lägga ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar

Em
Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.

Kursdag 3

Fm
Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna
istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum


Em

Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa
Bilder och ljudband

Kursdag 4

Fm
Våga fråga efter vägen när du inte hittar
Berättelser ur verkliga livet.

Em
Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator

Kursdag 5

Heldag
Lär dig skillnaden på fru och mamma
Rollspel

Kursdag 6 och 7

2 Dagar p.g.a svårighetsgraden.
Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.

Någon mer som ska skicka med sin gubbe? Det fanns några återbudsplatser. Två fruar har fått avboka för att deras män helt plötsligt försvunnit. I båda fallen har deras män hämtat in posten, öppnat ett brev med kursplanen i och sen har ingen sett dom efter det.
Är inte DET märkligt och kusligt???? Vilket sammanträffande!!!

 

Här kommer de att få det trevligt tillsammans med nunnorna på Vadstena kloster, där kursen hålls.

När han kommer hem så ska han lyda minsta viskning från mig. Säger jag HOPPA så ska han hoppa! Det är liksom examensprovet. Här får ni en bild från förra kursens avslutning! Visst är de duktiga??!!

Kommentarer
Postat av: britten

finns det plats till em kursen på dag 1 och fm kursen dag 3 och 4 så kan jag väl få skicka björn också

2009-01-27 @ 16:35:34
Postat av: Lillemor Lindqvist

im so solly. min e ju perfekt så nej det behövs inte ,ge platsen tilldom som behöver det. hihihihi och ja!! till den förra bloggen.. ett äktenskap ska innebära perioder med bortavarande.vi hade inte varit ihop mer än tio veckor om han inte var borta. skitskönt. liksom kul när han kommer hem från jobbet.... varje gång..

e så gött att höra att du sover..hoppas det håller i sig ett par dagar. jag behöver lite hjälp med gardinerna.det e nåt som inte känns rätt??

kan du kolla vad som saknas.. inne hos mig?

ska lägga mig i soffan och dö lite

ses imorgon

2009-01-27 @ 16:45:52
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Jag ska kolla Britt. Hur högt hoppar Björn? Och Pierre?

2009-01-27 @ 17:53:15
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: maria

Nej, jag ska inte kolla BRITT.

Jag ska kolla ÅT Britt.

2009-01-27 @ 18:04:35
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: Lisa

Jag hoppas att jag inte är för sent ute för att anmäla till kursen? Det kommer i så fall ett styck från Boxholm. Vi har ju nära till Vadstena så jag kan skjutsa honom dit så inte en till försvinner så där mystiskt.

Ps Jag återkommer gärna för mer underhållande läsning, det här var bättre än hos Konny Korv. Ds

2009-01-27 @ 19:11:00
URL: http://www.nogg.se/farmorlisa
Postat av: anette

hur ronnie än pluggar in det praktiska så fixar han nog inte själva exAMEN ooops stora bokstäver...hoppa är inte hans grej !!!

2009-01-27 @ 19:15:25
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

pierre hoppar 6.70 från stillastående ...rakt upp

2009-01-27 @ 19:19:48
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: maria

Hallå...är det NÅGON som tror på Lillemor??? Är det någon som minns hur det lät när han hade sönder backspegeln på hennes bil???



Och Ronnie får ett annat examensprov. Han får lära sig telefon-vett istället!!!!



Boxholmaren får plats, garanterat!! Kallar man sin man för "ett stycke", så känns det som att han behöver kursen för att öka sin popularitet.



2009-01-27 @ 20:56:00
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: britten

björn hoppar 13 !!!!!

2009-01-27 @ 21:11:19
Postat av: Cilla

Dag 2, 3 och 4 skulle min Bosse behöva hänga med på kursen. Han hoppar ca 8 i stående duger det??



Va skönt att höra att du sover hoppas det håller i sig. Det kanske bara behövdes ett hot om att sova på sjukhus för uppkollning hihi, hm kroppen är konstiga saker...

2009-01-27 @ 22:47:42
URL: http://[email protected]
Postat av: maria

Nä...vad är det ni pratar om mina damer???? Pierre 6.70 rakt upp, Björn 13, Bosse 8 i stående....?????

Menar ni cm eller meter?????

2009-01-27 @ 23:10:22
URL: http://www.yrvette.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0