Kul och välbehövlig dag!

Jo Vivan, jag önskar det vore en vana. Nu var det nästan så. Jag kollade på bonde-bröllopet och virkade, somnade i soffan och vaknade nu. Inte trodde du väl att jag bloggade med den där Konny? Nä, det kan jag tala om att det kommer jag ALDRIG att göra!!! Han är ju galen!!!!! Och alla kärringar på nogg ockå. Hur i hela friden kan han ha fått nästan 100 besökare första dagen han bloggar???? En stackars ömklig karl som är rädd för sin rara fru.....Ynkligt!!!

Liten resumé av denna dag. En stenkul dag med Lillemor. Det är verkligen de små sakerna i livet som är de roligaste! Vi behöver inte mycket för att roa oss..hahahaha! En snöhög, en affär, roliga hattar och så vi!


Anette: Nu har jag och Lillemor bestämt oss för vilken färg du ska ha i köket.
Måla väggen blyertsgrå och köp gardiner och div prylar i skarpt limegrönt. Så fräscht!


Lillemor slog på stort och handlade ett helt nytt vardagsrum, rosa-vitt-svart blir det nu.
Jag hittade också lite käcka prylar.....två vita minkpälskuddar, 2 ljuslyktor i fattigmanssilver, en orkidékvist och ljuvliga rosenservetter som kommer att passa så bra till decoupage.........



I denna affären hade de sååå mycket fint!!!

Längst bak i bild skymtar en häxa med kvast.......

......och där blev jag förälskad!!!! Jag kunde bara inte låta bli!!!!
Lampan SKREK...ta med mig hem Maria!!! Ta med mig!!!

Maria like!!!!


Ja det var en givande och rolig dag, men så slut jag är!!!! Ryggen har gått av, så nu har jag stagat upp den med ett kvastskaft, annars skulle ryggen braka ihop i en hög på golvet.

Nu ska jag stupa i säng! Jag är dödstrött!!! Go´natt!


På torget i Säffle.




Kommentarer
Postat av: anette

tack för tipset...har faktiskt kollat på limegröna saker...funderat o undrat vågar jag...tröttnar jag efter en kvart??? men visst är det fräscht!!!

kul dag ni haft....välbehövlig!

kram

2009-01-27 @ 07:09:25
Postat av: britten

Vad spännande det verkar med denna affären ..ligger den i Säffle eller ?...lampan var skiiit snygg...så du vill ha en B ...näää jag tror inte du byter bort konny inte ...ja det är som du säger att kan man ha roligt åt det lilla har man mycket gratis ...hälsa Lillemor

2009-01-27 @ 08:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0