Ser mig om i stjärnorna.....

Vågen
Tänk dig för så att inte ditt hjärta rusar iväg med dig. (Hoppsan....men vad gör man åt extraslag och fladder då?)
Det här året kan det gå väldigt fort i svängarna, särskilt under våren.( allt går fort för Yrvette!) 
Låter du dig påverkas för mycket av vad andra vill kan du rätt vad det är ha lovat saker som du inte alls vill hålla. (Jag i ett nötskal! Jag lovar andra en massa saker och ångrar mig sedan.......och anpassar mig hela tiden till vad ANDRA vill!!!)
Kärlek och förälskelse lockar, men snabba beslut kan ändå komma surt efter. Dessutom riskerar du att krossa flera hjärtan under året om du inte bromsar lite. ( Måste se över bromsarna och tänka efter före alltså. Hur gör man det??? )

Med detta påpekat måste det också sägas att 2009 blir ett hett och spännande år som du inte glömmer i första taget. ( Å nej!!!! Växhuseffekten blir värre, hetare än förra sommaren alltså. Jag var nog så svettig redan då!!!)
Det handlar om passion, erotik, svartsjuka och dramatik. (Aha...jag ska bli skådespelare? För i mitt real life kommer väl inte dessa fenomen att inträffa skulle jag tro.)
Störst chans att kärleken dessutom håller är det om du delar intressen med din älskling. (Hm...VAD har Kjell för intresse??? TV. Nä, då är det nog kört. Jag blir nog aldrig något tv-freak. Och han kommer nog heller aldrig att pyssla med blommor. )
2009 blir ett lekfullt år på andra sätt också, med oväntad framgång på jobbet och en ljusnande ekonomi. ( Ljusnande ekonomi på mitt lekfulla jobb? Jag kommer att hitta en nergrävd skatt under all kirskål...jippie!!!!)
6/5 är en bra dag för affärer. ( Påminn mig att jag ska till stan och shoppa då, bra dag för affärer....vill någon med på shopping-orgie med mig?) 

Sommaren blir lat snarare än romantisk, men 27/7 hettar det i alla fall till.(Sommarens hetaste dag?) 
Hösten blir också väldigt givande, du har turen med dig på många sätt. (Jag kommer att hitta DET svamstället! Toppenkul!) 
19/9 handlar det om kärlek, 17/10 mer om pengar. (Det är väl bara att vänta och se då.......)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0