Hockeyfesten.......och krogrunda.

Några särskilt utvalda, städade och rumsrena bilder fån igår/natt. Det fanns värre foton i  min kamera om man säger så!
Men kul hade vi....de svartklädda munkarna var sååååå supersexiga. 
2 av dem, Cune och Bäsa,  är anställda hos Kjell, det var även de som arrangerade hela festen. Bra jobbat!!!!
Stenkul som sagt........ända tills Babsans barn-barn, VÄKTAR-SAMUEL kom.


Håhå jaja.....en tung dag idag. Det kan bero på väderomslaget eller på alla de förbaskade nyckelsnoddar och scarfs vi fick med varje Jägermeisterbeställning!

Men någon dans blev det inte. När matchen var slut så tvingades jag med ut på krogrunda på stan. Kjell och Johan var väl griniga för att Färjestad förlorade. Så Lojjan och jag ska gå på Torgny Melins när de kommer istället.
Är det någon som ska med?

Vi hann med 3 krogar till innan det blev sovdags. Jag träffade hur mycket kul folk som helst!!! Karin, som hade "skojigt" skvaller om lortansiktet, Mats Peckern från Forshaga som jag inte sett på 15 år, gamla grannar och annat löst folk.
 
Vaknade pigg som en mört, tog en tidig morgonpromenad i Karlstad. Endast Yrvette var vaken....

Innan vi åkte till Stubberud drog jag med Kjell på en shoppingrunda och köpte tapeter, färg och en massa annat.
Nu är jag inte så pigg längre. Vi kom hem till bushen för ett par timmar sedan och sedan dess har inte mycket hänt.
Jag tror jag har fått infleunsa nu igen....Svårbotlig och ibland dödshotande Jägermeisterinfluensa!

Vivan: Nej, vi var på Fröding i Karlstad. Fröding i Forshaga heter numera Fawlty Towers.

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

aj fan den kan vara jobbig den där influensan hihi.men såg ut som en kul kul kväll. kul med tapeter och grejjer. väntar med spänning på hur det blir. men torgny melins??? ja hujedanemejen hahhaha ha en så bra dag det går..

2009-01-11 @ 15:37:44
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Hm...Har de döpt om Fröding i Forshaga....jaha...så kan det gå!

har inte varit där sedan älva brann!!!

Ha en skön söndagskväll...och nåde dig om du blir sjuk...forbidden ju...inte din tur ...jag fixade min annalkande flunsa med alvedon och rödvin!!

kramilikram!

2009-01-11 @ 16:07:47
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0