I morgon är en annan dag......som tur är!

Nu ska jag hoppa i säng och sova 5 kvart i timmen för i morgon blir en tuff dag. Stubberudshaget förvandlas till fritidsgård med pyssel på schemat.
Kjell ska sätta upp en tapetvåd och Lillemor och jag ska skapa konstverk. Sen kommer Måns och Pierre och då blir det ferre på kvällen. Det blev helt andra planer än vad som var tänkt alltså.

Jag skulle egentligen ha följt med och tittat på mitt senaste barn-barn, lilla staffen Eros. Lojjan och Johan ska åka dit i morgon och jag skulle ha följt med. Men jag fixar nog inte att gå upp så tidigt och sen sitta i en bil 40 mil t o r, så jag hoppade av den resan. Istället kommer dalslänningarna hit och sover över. Det blir antagligen lite plågsamma försök till sällskapspel frampå småtimmarna och det kan bli hur kul som helst! 

Nu ska jag spela en ny låt som Stefan har gjort. Det är hunken Eric de Van som sjunger. HAN är smaskens för en honkatt han! Oj oj oj!  


Sen måste jag berätta om mitt storkap som jag gjorde idag.
Jag råkade bara ramla på en ny butik.....och jag ramlade ju in förstås!!! Milda tid...jag var in heaven! De hade outlet på en massa Sagaform-prylar.
Bl a. den här.
En vinkylare i stål, hur läcker som helst!
Som enligt pricerunner finns att köpa som billigast för 429:- HA....den kostade 19:- i min nyfunna butik!
 
Jag shoppade loss lite som ni nog förstår.
Jag köpte 10 champagneglas, STORA vida läckra glas. 2pack/19:-......löjligt billigt!!!! De kostar det tiodubbla i vanliga fall!!! 2 Ljuslyktor i ultramodern design, 19:- /st . Perfekt som present!!!
En sååå himla snygg picnicbox, inte picnickorg utan en stor låda, en sån med riktigt porslin, glas och bestick. Ordinarie pris 895:- och jag köpte min för 129:- Den blir utmärkt att ha nere vid sjön på sommarens kommande partyn.
Härlig shopping!!! Totalt så "tjänade" jag över 2000.-.
Vad ska jag göra med alla de pengarna då????
Kanske släpa med Lillemor dit imorgon och köpa ännu mer, och tjäna ÄNNU mer......eller inte, för vad ska jag med så mycket pengar till då....hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

jahaja... överdriv nu inte det där att vi kommer. jag e uppe ..men mer e det inte just nu. helt trööött. uschianemej hihi, dyker upp sen jag och dreggelfia .sunne stängde 16.00 tror jag det var.. men ja..ha det .så ses vi sen..ahr med lit epysselgrejejr.. hittade snyga papper och silverfärg mm i skåpet.

2009-01-31 @ 07:10:30
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0