Grattis Lillemor!!!!



Visst är det härligt att se unga flickor växa upp och bli medelålders, vuxna, mogna kvinnor. Nu är Lillemor en av dom! Härligt Lillemor!!! Fräsch som en nyponros!!!!


Jag är också fräsch som en nyponros idag! Jag har sovit som en normal människa i natt!
Jag har sovit 6 timmar!!!!! Det måste ha berott på min shoppingrunda igår...hahaha! Jag laddade ur mig en hel del på den  där kärringen (om det nu var någon som trodde ett enda ord av vad jag skrev igår)

Så vad ska det bli av denna dag då?
Jag har inga planer än, men städa bort julen kanske skulle vara en idé. Nu har det varit rött och juligt här i över en månad så jag börjar bli trött på det.
Hm...jaaa, jag sätter igång genast!!!! Då inner jag åka till IKEA sen i eftermiddag och komplettera upp det som behövs för att få till det lite mysigt efter julsakerna. När allt det andra ska plockas fram igen så blir man inte så sugen på att ha samma saker igen. Man vill ha nytt och fräscht!!!! Eller, "man vill"???....JAG vill det i alla fall!
Alltså: Dags att ge mitt hem en ansiktslyftning!!!

Nu ska jag väcka Kjell så att han kan göra frukost åt mig och sen ge honom order om vad som ska göras här hemma idag. Så glad han ska bli...hihi! Jag förstår inte ALLS varför han har dessa ord som sitt nya valspråk????? 
Förstår NI något????
 


Vi hörs senare....hej då på ett tag!



Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

åå man tackar..eller? hahahahaa ha en bra dag.skööönt att du sovit!!!!!!!!!!!!

jag ska precis krypa ner och låtsas sova och hoppas på kaffe på sängen(??)

kraam!!!!!!!

2009-01-04 @ 08:47:56
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: alexandra

Så nu har jag oxså rätt inlägg för dagen på min blogg

2009-01-04 @ 11:27:41
Postat av: Millapilla

Skönt att du sovit! Nu är Milla back. I LOVE YOU.Massor med kramar

Postat av: Millapilla

Skönt att du sovit! Nu är Milla back. I LOVE YOU.Massor med kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0