Spegel spegel på väggen där....

........säg mig vem som tittar tillbaka på mig när jag står framför dig?!
Inte fasen kan det väl vara jag!!!!????

Wenche Myhre snyggaste bruden i världen!! Så här vill jag också se ut när jag är 62 år!

14 år äldre än jag.


Men det lutar kanske mer åt att man kommer att se ut så här. Kristina Lugn 61 år


13 år äldre än jag.

...och några år senare, så här: Marit Poulsen 70


22 år äldre än jag.

Men nääää....det är inte många år kvar tills dess. Jag vill inte!!! Jag MÅSTE ta tag i mitt liv nu!!!
Tänk alla år av skönhetssömn jag tappat. Jag skulle ha varit fru Universum nu om jag fått sova allt jag borde ha sovit.
Rynkorna får jag ta eftersom jag röker som en borstbindare.
Sladdret under armarna ska tränas bort med styrketräning. Och pelikangömman under hakan ska bantas bort. Går inte det så blir det fettsugning.
Nu får det jäklar i mig vara nog på detta slapparliv!!! Så fort jag kan för min onda rygg så ska jag bli gym-yrvette Jag har fått nog av mig själv just nu! Jag ska vara lika snygg som Wenche Myhre när jag fyller 50! En två-års-plan alltså!

Jag börjar nu! Jag ska bara vila lite först!!! Jag var och hämtade min bil förut och då köpte jag några tidningar och lite godis. jag tänkte mumsa i mig det nu och sen kanske sova lite. SEN är jag nog redo för att börja ta tag i mitt liv...min kropp...min fetma......och förslappade muskler!

Jag tar Mus-Maja med mig och går och lägger mig en stund.......Vi hörs!
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fy vilken fasa att se ut som Lugn eller Poulsen....du gör klokt i att vila innan du sätter igång med träningen....

2009-01-21 @ 17:10:56
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: maria

Anette; Suck....ingen rast och ingen ro...Lillemor ringde och störde mig ett par timmar!!! Ja, du vet ju hur det är....

2009-01-21 @ 18:16:04
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: britten

ja du nog kan man tänka sig att se ut som Whenche...Lugn kanske inte är värdens snyggaste men hjälp vad jag gillar henne....kram till dig och musmaja...

2009-01-21 @ 18:58:06
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: anonym....

hmm.. jag trodde ni var kompisar??

Du och Fibrolillemor?

Har verkat så när jag läst här inne i alla fall?

Vad är det för stil att gnälla så om hon ringer? Var rädd om dom du har??

Låter lite illa? Tror du inte hon blir ledsen och besvärad av att läsa det här.

Det hade jag blivit alldeles säkert.

JA , jag tror baske mig inte att jag kommer läsa din blogg mera i alla fall.

Håller mig nog till lite mer civiliserat folk hädanefter.

2009-01-21 @ 19:24:32
Postat av: maria

Hej Anonym! Nej du har fel. Jag har ALDRIG gillat Lillemor....hahahahahahaha! Du är så gött knäpp!!!

2009-01-21 @ 19:38:16
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: vivan

ha,ha,ha...som om du inte är civiliserad...det är ju det du är...

och Lillemor hon tål det mesta..eller???

Vet du???

jag tycker du har drag av Wenke,för du är så skön, och vacker och rolig...Kramen!

2009-01-21 @ 19:40:27
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0