Vad grinig jag är idag då!!!

Jag är sovdesperat!!! Hoppas hoppas jag nu äntligen kan få min remiss för sömnutredning idag!!!

Först var jag inne hos Alexandra och kollade hennes liv och blev såååå avundsjuk! Hon hade sovit 7 timmar och var fortfarande så trött.
Ja, jag är naturligtvis inte avundsjuk på hennes trötthet, men att hon sovit 7 timmar. Hon sover antagligen mycket mer i vanliga fall eftersom hon klagade på att hon sovit så lite. Jag vill också sova så!!!!

Sen när jag skulle logga in på min blogg så såg jag en rubrik överst på sidan. Ett blogginlägg med rubriken "Sundare med snörveldjur och sömnbrist"
 Härligt!!!!! Jag kanske har en vinst att få på köpet med min vansinnigt dåliga sömn!??!
DET kan jag behöva!!! Jag får ju bara höra att "det är farligt" du dör i förtid" och andra jobbiga saker.

Jag klickade in på bloggen!
Jamen vad faen hittade jag då????

En journalistmänniska på ALLAS veckotidning som gör sig lustig över att hon är så trött ,så att hon inte orkar resa sig och gå till kyskåpet och ta en marsipangris!!!! Jo, men det var ju ett sundhetstecken!!! Idiot!!!!
Hon skulle bara veta hur det känns att sitta...eller när det är som jävligast, stå eller gå, en hel jävla natt!!!
I över tio års tid!!!

Jag lägger ner!!!! När inte ens en journalist kan skriva något vettigt i ämnet så skiter jag i att överhuvudtaget läsa något mer om sömn och sömnproblem!!!

Här är länken till trötta Charlotte http://www.charlotte.nu/?p=596

Åh....nu är det bara en timme kvar tills jag ska vara hos doktorn. Snälla please, håll tummarna nu!


Just nu har jag bara Lillemor för mina ögon...hihi! Sorry Kjell!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! Jag är ledsen att jag gjorde dig upprörd med mitt inlägg om sömnlöshet. Även om jag tycker att man kan få skämta om det mesta, så har jag all sympati för sömnproblem. Speciellt eftersom jag har stor erfarenhet av egna perioder med långvarig sömnlöshet och verkligen har mått jättedåligt av det, men har haft turen att sova hyfsat bra de senaste par åren. Jag skrev ett svar på din kommentar om du vill läsa mer. Jag önskar dig all hjälp till en bättre sömn i framtiden. Vänliga hälsningar Charlotte

2009-01-09 @ 09:53:19
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Lillemor Lindqvist

shysst...

tror inte en människa på jorden kan ens ana lite pytte vad du går igenom. för det är så jävla många som gnäller om att dom inte sover.trots att dom gör det.. och då e det automatiskt ingen som egentligen tror på att du heller inte sover.. fast det är precis så det är. finns inget farligare i världen.. -kungskobran kanske.-. än att inte kroppen får sova ALLS. jag tänker inte säga nåt annat. det är så det är.-jag sov i tiominuters perioder i 1 år.det värsta jag varit med om .. men.. jag sov ju.. kan inte fatta jag heller.men försöker förstå.. och kan inte sätta mig in i det eftersom jag nu sover..

men det går nån "grej" i att man SKA vara så sjuk som möjligt och sova inget. det är typ coolt i "dom-utan-problems-värld"..



jag håller tummarna för dig just i detta ögonblick..att "doktorn" eller vad hon är.. ska kunna glömma sina flytningar och sina eksem och kanske ta hand om DIG en kvart.det är ju trots allt hennes jobb.egentligen.. kram..

2009-01-09 @ 10:22:41
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Lillemor Lindqvist

hur gick deT??

2009-01-09 @ 12:41:58
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0