Vilat klart!

Inte fasen kan man vila i detta hus! Telefonen har gått i ett. Lillemor måste vara sponsrad av telia, hon slutar aldrig att tjöta...hehehehe! Och inget viktigt har hon att säga heller, bara en massa svammel.....i 2 timmar nästan varje dag!
Suck!!!
Lika bra att gå och fixa lite lunch då. En ganska sen lunch........
Soppa på trattkantareller....guuud så gott!!!


Stackars Kjell som sitter i lilla övernattningslyan i stan och har magsjuka. Utan mat och sin ömma fru som pysslar om honom...hm!
Nääää.....han kan gott sitta där och vara sjuk!!! Snåljåpen!!! Jag fick en kamera i julklapp......men vet ni vad Victoria Beckham fick av sin generösa make då?????? En Hermés Birkinväska för 950 000:-
Vad orättvist allt är!!!!! Väskan är skitful med en massa omoderna diamanter på.....men ändå!!!

Här det en vanlig klassisk Birkin Bag från Hermés, Beckham har en silverfärgad. Man får stå i kö i sex år för att få köpa en sån. Det görs tre varje år......hm...undrar om de sålt de andra två än??? Jag har ju namsdag om lite drygt en månad......kanske blir en liten överraskning då!!??? 

Vadå? vad Kjell fick av mig? Tja...det var....olika....en del...ja en hel del...! Vad fick David av Victoria??? 
Kjell fick bland annat en jättefin almanacka att ha på kontoret. Otroligt vackra bilder! Han har blivit retad på jobbet för den, men det är ju bara för att de andra varit avundsjuka! Ja, och så fick han en bok med samma motiv som på almanackan....och en t-shirt med tryck...plånbok, solskydd till bilen....ALLT med samma motiv! 
Inte konstigt att de andra  är avundsjuka......!
 
Bilden till höger fick han även som fondtapet i lägenhet. 


Så kom inte och säg att han inte fick fina julklappar!!! 
Mest glad blev han nog över boken, den har han nästan läst sönder nu. Jag får fixa en ny till honom....om de inte är slutsålda redan.


Nå, vad fick David nu då? 
En riktigt ful mössa som Vickan själv hade stickat!  Inte så märkvärdigt va???

David Beckhams privata tour i Armanibutiken!


Hörrni.....det är absolut ingenting på tv:n just nu. Det är därför jag sitter och svammlar en massa dumheter här. Jag tror jag avslutar här och kollar på handboll eller nåt istället. 
Hej med er!!!



 

Kommentarer
Postat av: anonym......

hmm.. jag trodde ni var kompisar??

Du och Fibrolillemor?

Har verkat så när jag läst här inne i alla fall?

Vad är det för stil att gnälla så om hon ringer? Var rädd om dom du har??

Och så går du och gör en till??

Jag skriver som förut:Låter lite illa?

Jag trodde ni var vänner du och Fibrolillemor?? Tror du inte hon blir ledsen och besvärad av att läsa det här.

Det hade jag blivit alldeles säkert.

JA , jag tror baske mig inte att jag kommer läsa din blogg mera i alla fall.

Håller mig nog till lite mer civiliserat folk hädanefter.

2009-01-21 @ 19:45:32
Postat av: lillemor

opps!?

men på riktigt så kostar det mig inget att ringa dig hahahahaha

så akta dig hahahahah

men här tror jag telefonen brann upp av all ilska.. kanske "anonym" skulle prova att ringa och skrika rakt ut ibland också hahahaha

hmmm.. civiliserat... jag räknar mig ju till den mest civiliserade mänskligheten någonsin .du med maria. hahha kjell ja. utan snus i 5 dar försmäktar han på denna ö hahahhahahah

jaha,.. vilka presenter?? jag fick en mp3 spelare FAST jag önskade mig lobotouin (elelr nåt)skor



bla bla bla

babbel babbel få rman höra

tills det värker i sitt öra



hahaha det är INGET på tvn mer än handboll.



ska jag chocka dig lite till?? jag spelade i sävehof hahha från 8-13 år hahahahha samtidigt som jag åkte konståkning,samtidigt som jag spelade basket. samtidigt som jag sköt luftgevär .samtidigt som jag .. ja du fattar va ??

men jag var så fattig att jag fick ha egen sydda träningsoveraller(snyggt va??)eller när alla hade hummel tränings kläder på handbollen, så hade jag en där det stog sävedalens cykel och sport på.i fel färg.... jisses.. och aldrig följa med på lägren. skit kul NOOOOOOOOOOOOOOOOT!

2009-01-21 @ 20:07:13
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: lillemor

jag hade en bok rekommendation till kjell.men glömde vad hon hette. karin whalberg kanske? tröstaren heter nboken i alal fall.men bra om han läst dom andra av henne då. dom e rätt bra.. jag vet inte.fråg ahan..kanske??gonatt

2009-01-21 @ 20:10:29
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

hahaha skulle du vara civiliserad Lillemor bevare mig väl...hahaha jag trivs nog bättre med dig när du är som du är , sådär lagom ociviliserad

OCH bli väckt när man vilar av telefonen !!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-21 @ 20:57:31
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: maria

oj oj....här var det cirkus!

Anonym: Nej Fibrolillemor blir varken ledsen eller besvärad. Hon har inga känslor för något sådant...hehe! Bry dig inte om Lillemor, hon är en stenhård bandidosbrud. Hon tål att höra sanningen om sig själv!!!

Förresten så har jag aldrig gillat henne något vidare någongång...hahahahaha!

Och jag gråter inte för att du slutar läsa min blogg...HA...det kommer du inte alls att göra. Du kan inte leva utan min blogg!!!



Lillemor: Du kan inte chocka mig längre. Inget förvånar mig när det gäller dig.

Jag spelade fotoll i Värmlandsbro SK och simmade för Tegnérs simklubb, men där slutar mina idrottsäventyr om man inte räknar med att jag var en jäkel på 60 meter och att stöta kula.

Löööv Jooo



Anette: Du känner ju Lillemor lika bra som jag....hehehehe! Lever Ronnie förresten?

2009-01-21 @ 21:31:16
URL: http://www.yrvette.blogg
Postat av: anette

DET ÄR KNAPPT

2009-01-22 @ 05:07:50
URL: http://nettis69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0