Wassup

Har det hänt något i världen? Jag har sovit så jag har missat en hel del känns det som. Vilken underlig känsla!? Jag har sovit som en tonåring......ca 12 timmar sammanlagt sedan igår! Jag fattar ingenting!!!!

Jodå, det har hänt grejer sedan jag somnade. På Web-tv kan man följa en riksdagsdebatt om hur uselt det fungerar på försäkringskassan. Stackars folk som jobbar där. De som är KUNNIGA på stället, flyr därifrån och söker nya jobb.
I morgon är det en ny debatt, då handlar det om de nya sjukreglerna.

Härligt!!!! ÄNTLIGEN!!!


Något mer?
Är det någon som vet om Silvio Berlusconi fortfarande lever? Har de slagit ihjäl idioten än?

Hörde ni vad fanskapet sa häromdagen när två tjejer blivit våldtagna i Rom:
- Våldtäkter går inte att stoppa. Vi skulle behöva lika många poliser som vackra flickor i Italien, och det tror jag aldrig att vi uppnår.
Men IDIOT....då är det ju fritt fram att våldta då!!! När inte ens ett lands premiärminister tar det på allvar, då är det jävligt illa!!!


Mera nytt?
GPS:erna har inte blivit bättre i alla fall.....hahahahaha!
Vilket jubelpucko, hon som skulle till Sälen...hahahaha!
Får man bli så förbaskat korkad?
Den kvinnliga turisten var på väg till Sälenfjällen. För att hitta dit använde hon en gps - som ledde henne ut på en skoterled. Kvinnan körde i elva kilometer innan hon fastnade i snön och tvingades larma bilbärgare.
Hahahahaha....på en skoterled! ? ! ? Hur tänkte hon?
-Ojdå, hoppsan...det har visst inte varit några turister alls på väg upp till Sälen, före mig....bara de som har skoter.

Hm...jag har nog inte missat så mycket kanske.

Nu känner jag mig i alla fall fit for fight igen. Nu ska jag ta tag i röran efter helgen. Igår åkte jag ju ifrån allt, men vad gör det. det är ju bara jag och katterna som vadar fram i skräp, lort och misär. Kjell kommer inte hem idag heller. Han är i Stockholm över dagen och kommer hem sent. Lika bra att han stannar kvar i stan då också. 
Detta måste vara den allra bästa formen av ett äktenskap. Gifta,  sammanboende ibland och särbo ibland. Det är toppenbra ju!!! Fan va gött det är att vara ifred ibland!!! Men ska han fortsätta att kasta skit på mig på sin töntiga blogg så får han nog hålla sig i stan för alltid...hahaha! Vilken kaxig jäkel han är där. Tanterna på nogg skulle bara veta vilken mes och loser han är i verkligheten...hahahaha!

Har ni sett hans fotoalbum...hahahaha! Han har lagt ut en bild där han tror han är en tuffing. Han åkte fallskärm efter en båt när vi var i Indien....men ska hela sanningen fram så var det en till med under samma skärm....en ledare som höll i honom...hahahahahahahahahaha!!! DEN bilden har han inte lagt ut, MEN DET GÖR JAG!!!!! 
Varsågoda!

Vad tuff han är min Konnykorv!

Han tar i så han nästan spricker där på sin blogg. Lika mycket som han tar i när han sitter på toa!!! Han är ju så tuff och HÅRD (i magen)!!!!
Kjell på toa!
 


Kommentarer
Postat av: wenche

Jaja jag vet att jag varken borde skriva till dig eller lägga dig bland mina favoriter.Men nöden har ju ingen lag sägs det.Har aldrig varit med om maken(jo min)på att vara så elak mot sin enda gubbe,stackars Kjell,han kan inte ha det lätt.Skönt att han fått en fristad på nogg.se

Tänk att den stackars mannen din inte vågar blogga hemma.Tvi vale,skärp dig quinna:)Han ska få all stöd från oss tanter på nogg;)

2009-01-27 @ 17:17:32
URL: http://www.nogg.se/wenche

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0