Yrvette, en oslipad ROSA diamant!

Det är ju det fullständiga namnet på min blogg, och ja, jag är en rosa människa.
Jag älskar allt som är rosa! Jag försöker förneka detta och jobbar hårt med att växa upp och bli lite marinblå och plisserad, men det går inte!

Nu ger jag mig hän åt mina lustar så det är helt ......ja....helt barbie-underbart.!!!!!
Jag har t.o.m spelat PINK medan jag pimpat....hahaha!

So....here is the result from Stubberudshaget då ra:






Rostfritt badrumsskåp!





 


Jag kunde inte låta bli att köpa dessa små sötisarna....
Råsa häster å inte vecka häster sôm hällst utta, råsa Flodhäster!!!



 

Jaha, och hur höga är oddsen på att Kjell kommer att gilla detta tror ni???

Klarar han att sitta i sitt soffhörn och bejaka sin kvinnlighet...hihihi?

Är han så säker i sin mansroll så att han godkänner dagens pimpning?



 

Kjell friade till mig när vi var i Indien första gången. Möjligen ångrar han detta nu!


Men JAG tycker att soffan är DÖLÄCKER!!!! Och vad är det viktigaste här i livet för Kjell?
Jo, att tillfredställa Yrvettes minsta lilla önskan.....
....alltid se till att den lilla rosa diamanten är glad och nöjd....eller hur????
Dessutom var det Kjell som valde tapeterna, och det finns faktiskt lite rosa i mitten på blommorna.........
Jag tog bara upp den färgen i mitt val av soffa...hihihi! Och så köpte jag faktiskt bruna kuddar också....inte bara rosa saker!



Kram på er!!!








 


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

men satan så bra det blev!! rosa e ALDRIG fel det vet du väl hihi. jag kan ha rosa överallt och kjell och pierre ska vara tysta och gilla oss för att VI är nöjda hihi.. det blev skitbra. ska du måla bordet i alla fall?? snygg lampan över bordet var. VAR e den inköpt????VILL HA!!!!!!!



hur e det annars? e kroppen död och "tjoflöjtad" till max nu,så du inte varken sober eller sitter eller orkar gå omkring eller??



hoppas inte det.... men vet ju hur det är allt som oftast..när sticker du utomlands förresten?? var det snart?

2009-01-13 @ 18:35:04
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: alexandra

Wow så fint det blev.Lillemor jag har för mig att den lampan går att köpa på IKea.

kramis

2009-01-13 @ 19:23:38
Postat av: Cilla

Men du!!! Vilket rum! Är det samma som innan?? Det blev ju jätte frächt, hur snyggt som helst. Va du kan!

kram

2009-01-13 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0